Ole Helberg Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Huff dette er ikke hyggelig håper det har gått bra med dem. Savnet fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som aner hvilket fly det er eller hvor det kommer fra? Jeg vet ikke om noen to-motors fly basert på flesland som blir brukt til trening, det nærmeste jeg vet om er en Seneca eller noe slikt i Florø eller Sandane Men håper i vertfall det går bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I følge Dagbladet så et det ett fly av denne typen. Sitat fra Dagbladet. "Flyet som skal ha styrtet er en Merlin IIIB-maskin fra flyselskapet Helitrans, ute på oppdrag for Kystverket, ifølge NRK." Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2013412.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 uff da! :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dessverre - det ser ut til å være denne Fairchilden som er tilknyttet Statens Forurensningstilsyn, ja LN-SFT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Uff. Utrolig synd om det er flyet de har funnet rester av. Synes det har vært mange ulykker i Norge for tiden. Er det 3 mikrofly som også har krasjet de siste ukene/måneden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Oioioi! Enda en flyulykke. Dette her er ikke bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da er det dessverre bekreftet at vrakgods som er funnet tilhørte det savnede flyet....... BA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er nå å frykte at alle de 3 ombord er omkommet. Får håpe SHT klarer å finne årsaken til hvordan denne tragedien kunne skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette var trist Har sittet en del i cockpiten på denne.. Litt ufattelig å tenke på at den nå er kake. Men maskinen er jo det siste som teller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kjenner en del som er ansatt i selskapet, Helitrans er naboen til Værnes Flyklubb på Værnes. Sendte en bekymringsmelding til en jeg vet flyr i selskapet, men etter en liten time kunne han konstantere at han har det bra. Mine tanker går til de pårørende! Man preges igjen av en ulykke som kan minne mye om den som inntraff med en av klubbens fly for noen år tilbake. vi får vente spent på hva utfallet blir, men de fleste er vel enige om at de ombord hadde gitt lyd fra seg hvis de har vært i live. Slike ulykker er ufattelige, rett og slett! Som Stian sier, så har vi hatt noen inspirerende besøk i denne flymaskinen, hvor vi rett og slett har blitt sittende å drømme! Dette er en trist dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noe virkelig ille må ha skjedd, da det satt minst en instruktør med 15 000 flytimer ombord Det ser virkelig ikke lovende ut, spesielt ikke med tanke på været i dag - men vi får krysse fingrene til det motsatte er bevist.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Navnene på de tre savnede er frigitt: http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1103768.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette var trasige nyhende å lesa. Får berre håpa at det var over raskt, og at dei ikkje vart sitjande fast i vraket og lide ein lengre død. Mine tankar går til dei etterlatte av desse tre flygarane. Må dei kvile ifred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Flyvraket er nå funnet og hevet, og de omkomne pilotene er lokalisert i flyet. Mer info kan leses her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6080593 mer: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=508916 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Godt at flyvraket med de tre omkommne er funnet. Da vil vi kanskje få vite hva som har hendt i denne svært tragiske hendelsen. Det må være ett sterkt syn å se konturene av ett flyvrak på tv skjermene under letningen, ennå verre blir det når man må søke seg fram til de tre omkommne. Vi får håpe de ikke rakk å på med seg hva som foregikk før mørket senket seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og her er bilde av hoveddelen av vraket. Link Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny Wahlvåg Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er med i et av ROV crewene som var med på søket og hevingen av flyvraket. Vil bare si fra mitt ståsted, at følelsen over å kunne bidra med å finne vraket og de omkomne var veldig fin. Mine tanker går til de etterlatte. Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.