Kai R Sivertsen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei! Skal en tur til Bodø med Norweigan neste Torsdag , tenkte jeg skulle prøve å få klappsete tur , men finner ikke noen fornuftig epost adr. jeg kan henvende meg på ifm med det. Noen som vet om en epost adr. jeg kan henvende meg på? MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 skrive pent til bjorn.kjos@norwegian.no og se om han kan hjelpe deg videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bjørn Kjos er faktisk en kjempe kar som jeg kan se for meg kan ordne deg slikt om du sender han en ordentlig e-post Du kan få låne mitt Avinor adgangskort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Tusen takk for hjelp karer , da er mail sendt til Kjoser`n. MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du kan få låne mitt Avinor adgangskort Kjempelurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis ikke så er det ikke umulig å bare spørre kapteinen pent i det du går obord også. På den måten fikk jeg klapp med NOB for snart to uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Husk at om du ikke får svar på mail er det bare å gjøre som så mange har berettet om her på forumet før, gå på flyet og i det du kommer inn døra presenter deg som en person med ekstrem interesse for fly, og i den forbindelse høre om du ikke kan få et par ord med gutta bak spakene. Hvis du får stikke hodet fram er det bare å ta presentasjonen på nytt, nå er det lurt å ta med alt som en pilot kan mene gjør deg mer "verdig" en klappsetetur. At du f. eks. har jobbet på en flyplass (arbeidsutplassering f. eks.) eller kanskje flydd sim på sas academy kan øke sjansene dine radikalt. Bare vær hyggelig og fortell raskt om din interesse for fly, og du har en god sjanse for å få sette deg på klapp (snakker av erfaring, fikk nemlig klappsete på to turer ut av tre i går ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 skrive pent til bjorn.kjos@norwegian.no og se om han kan hjelpe deg videre? Jeg gjorde dette på lørdag angående en flytur jeg skal ta fra ALC til OSL på fredag, noen som har prøvd dette? Å sende mail til Bjørn? Og eventuelt vet hvor lenge han bruker på å svare med et ja eller et nei? Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tror nok Dag mente det som en spøk...? Ville vært ganske så rart hvis en administrerende direktør i Norwegian med milliardformue satt å svarte på klappseteforespørsler fra ivrige simmere. Tror nok han har litt viktigere ting å ta seg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Verdt å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjos tror jeg absolutt er typen til å svare på en sånn mail. Vurderer nesten å høre om han kan sette opp en rute til og fra Bodø Airshow fra en plass på østlandet. Hadde ikke overrasket meg om han hadde gjort det. All PR er god PR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå, hvordan gikk dette? Ble det klapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fortsatt ikke fått noen mail fra Kjos, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Da kan jeg opplyse at jeg ikke fikk sitte klapp idag, kom meg til Trondheim og nå sitter jeg her på Rica Hell Hotell, flyet jeg skulle ta opp til brønnøysund ble innstilt og reiser imorgen tidlig. Men jeg klager ikke, god og gratis mat og et deilig hotellrom med gratis nett tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har hatt to selv, men da fungerte det å gå frem på tilsvarende måte uten lapp, presentere meg og mine interesser først for vertinna i døra og be om å få snakke litt med gutta forran om en mulig klappsetetur, for så å ta presentasjonen på nytt, og så vennlig spørre om det ikke var en mulighet for å få en klapptur i dag siden man er så ekstremt interesert i fly og flyvning. Funket i 66% av tilfellene, bare på siste flight, hvor jeg spurte kapteinen i terminalen på gardermoen, fikk jeg ikke lov, men det må man bare ta med i beregningene, det er vel egentlig policy at en som ikke har noe med sas å gjøre ikke skal sitte der såvidt jeg har skjønt(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 SAS policy? Eneste turen min på klappsete har vært med SAS, så tror ikke det, med mindre reglene har blitt skiftet siden jeg gjorde det i jula 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 tror det er mer en norm, som pilotene overstrider uten at det får konsekvenser, men det kan henne at jeg tar staurfeil her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg fant ut at hos norwegian lønner det seg å være sent ute, for de har så kort turnaround at hvis du er først vil de ha alle inn, og ikke noe som stopper i døren. derfor fikk jeg ikke muligheten til å sitte klapp til rygge når jeg fløy dit for et par uker siden. Det jeg fikk vite når jeg kom frem i cockpit på vei ut var derimot at jeg hadde fått lov å sitte der dersom de hadde hatt tid til å slippe meg frem (riktignok bare fordi jeg har avinor kort som kapteinen sa). Dette viste seg å fungere strålende på tilbakeveien, da ble det klapp med NOB på vei til Bergen, men som kapteinen sa der også, i og med at de har nye regler etter 9/11 var det kortet som gjorde utslaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.