Gå til innhold

Peppes treff Bergen ?????


Anbefalte innlegg

BTW' date=' det er Peppes på bryggen det er snakk om, ikke sant? [/quote']

Jeg foreslår Peppes på Nesttun, haha ;) Nei det letteste for flertallet blir vel nede i by'n blir det ikke det da?

 

Det må bli Peppes på Sotra, kanskje på vannkanten så kan vi jo få kjølt oss ned etterpå he he. Sentrum er vel best for de fleste av oss. Vi får når det nermer seg bli enige om hvordan vi skal få organisert dette, må vel bestille bord.

BjøRn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi snart ta en avgjørelse MHHT treffet ( første eller andre søndagen i juni)? Det er sikkert en del av oss som kan stille uansett hvilken av helgene det blir,men noen kan kun den ene og noen kan kun den andre helgen, 100% rettferdigthet blir det ikke desverre.

Men for å få med flest mulig folk kan vi ikke gjøre følgende?:

Skriv nå ned KUN den helgen,eller DE helgene du vet med sikkerhet at du kan stille, bord bestilles da til den helgen med flest "sikre". For håpentlig vis kan vi jo ha flere møter etter hvert. Må vel sette en tids frist, noen som vet hvor lang tid i forveien Peppes må ha beskjed? BjøRn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sannsynligvis BEGGE helgene, men første helgen er mest sikker for min del.

 

Jeg har bestilt bord 1-2 dager i forveien uten problem, men det er jo en del skole/fotball/korps-avslutninger i den tiden, men jeg foreslår frist ut mai, så kan det bestilles i begynnelsen av juni. Det bør være rikelig med tid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...