Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg skal nedover i år igjen. I år kommer denne? jetphotos.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tar nok en tur i år også, kult at de har fått tak i en Spit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jeg skal også dit kansje flightsim.no må ha en bod hvor de står og seller ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal dit som vanlig jeg og :grin: Et kvarter å sykle hjemmefra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kommer også. Skal fylle opp heele minnekortet med bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 OFKL skal ha stand med cockpit(ter) og standard oppsett på skjerm(er). Kom innom å hilse på fellow simmers. Vi sees på Kjeller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kommer nok til å være der, bare på kjellervolla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal dit som vanlig jeg og :grin: Et kvarter å sykle hjemmefra! vi møtes der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Blir vel stående på haugen på den andre siden av flyplassen i år også, så slipper man motlys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Masse info om dagen her! Skal dit som vanlig jeg og :grin: Et kvarter å sykle hjemmefra! vi møtes der ? Den er grei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Masse info om dagen her! Skal dit som vanlig jeg og :grin: Et kvarter å sykle hjemmefra! vi møtes der ? Den er grei! Konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kommer også til å bli stående bak skolen på motsatt side av showplassen. Se etter en bamse på 193 med en 30D + med en 100-400 IS og rød Canon cap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er forresten sendt ut NOTAM om at Kjeller er stengt (for fly) 9. mai, mellom klokken 10:00 og 12:00, for "testing av militært utstyr". Vet ikke hva som kommer til å dukke opp, men det er kansje noe for dere spottere som bor i nærigheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg så dette på klubbsidene i går jeg og. Bare synd at det er på en fredag midt i skoletiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg kommer også til å bli stående bak skolen på motsatt side av showplassen. Se etter en bamse på 193 med en 30D + med en 100-400 IS og rød Canon cap. Da blir vi to. Men jeg tar vel en tur til andre siden i starten for å se på flyene som er utstilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da ser det ut til at undertegnede også tar turen! Kommer til å kjøre fra Kongsberg, så hvis noen bor "på veien" mot Kjeller så har jeg ledig plass hvis du er med å spleise på bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal få med meg utstillingen først, så tar jeg turen rundt på andre siden etterpå. Kaffe i sekken på ryggen, stol i venstre hånd og Nikon D80 i høyre. Ses :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får håpe på litt bedre vær i år i det minste...greit å slippe å bli solbrent, men flydagen i fjor var mildt sagt kald og våt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får håpe på litt bedre vær i år i det minste...greit å slippe å bli solbrent' date=' men flydagen i fjor var mildt sagt kald og våt [/quote'] Haha, det var en våt fornøyelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får håpe på litt bedre vær i år i det minste...greit å slippe å bli solbrent' date=' men flydagen i fjor var mildt sagt kald og våt [/quote'] Det var jo ikke så ille da. Bare noen rgndrypp mot slutten! Kult at mange skal dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I fjor syns jeg det ble litt mye regn, mener å huske at flere ting ble avlyst pga. været også...blant annet kom vel aldri Dakotaen eller Harvarden seg oppover fra Torp pga. været. Får ta med meg en stor parasoll så er jeg beskyttet både mot sol og regn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I fjor syns jeg det ble litt mye regn' date=' mener å huske at flere ting ble avlyst pga. været også...blant annet kom vel aldri Dakotaen eller Harvarden seg oppover fra Torp pga. været. Får ta med meg en stor parasoll så er jeg beskyttet både mot sol og regn [/quote'] Dakotaen kom ikke, men Harvard var der, altså den fra Kjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tenkte på LN-WNH som står på Torp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis dissa luringene på Camera & Videoteknikk i Bergen klarer og få fingrene sine ut av det brune hullet der beina møtes, få vaska av møkka, skrudd sammen linsa mi, og sendt den hjem til meg igjen blir vel jeg også og finne på vollen bak ved skolen i år også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg hadde planer om og bli med fra Torp, altså i Dakotaen men er glad jeg droppet det og kjørte i Stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Håper det blir pent vær, det var ikke så veldig bra ifjor, men når det er fuktig i lufta kan man få bilder som dette Og titter sola igjennom akkurat i rett øyeblikk får man bilder som dette *gleder meg som en unge til dette showet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det der er vel de 2 råeste f-16 bildene jeg har sett,herrrlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har begge på veggen her i stor størrelse, sammen med en Vampire og 2 F-5 bilder jeg også har tatt.. Begynner å få en fin samling her Har vel bortpå 100 plakater i A3 størrelse av bilder jeg har tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sten Arne: jeg ser i et innlegg her at du har Canon 100-400 IS?? Jeg har akkurat vinni en slik på ebay for 1200 dollars og gleder meg til det er i mine hender:D Men jeg lurer på, er det et bra objektiv?? Det er jo ikke så lyssterkt som verstingene.. Men til vanlig flyspotting på typsik gode flystevneværdager er det vel brukans håper jeg:P?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Graturlerer med objektivet Jeg har hatt det i ca ett halvt år og tatt ett par show i USA, samt ett par runder med flyspotting her til lands. Og det er ett kjempefint objektiv. Jeg er vldig godt fornøgt. Passe rekkevidde, enkel å bruke sylskarp og veldi rask i fokusen. Brukt på en vanlig fin airshow dag er det helt fantastisk og vil gi deg kjempefine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.