Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sitter her og søker og leter. Mener helt bestemt jeg så noen som la ut en check list til 738 her for ei stund tilbake men nå klarer jeg ikke finne den igjen. Er det noen som tilfeldigvis har noen slikt liggende??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 har en standard 737, kan scanne den om du vil, Norwegian sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Det hadde isåfall vært helt kollosalt. Takker så mye for det på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ok scanner i morgen, da får du en mail av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ja suverent. Bukker og alt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 her er ihvertfall norwegian sine, riktignok ikke til 800 men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nyyyyyydelig! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hmm ja det var den jeg hadde ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Himmel! Et mirakel at de kommer seg i lufta overhodet! Aldri sett noe så komplisert før. Det er vel ikke dette de bruker til daglig i cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette er ikke en forsinket Aprils-narr vel? Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva sikter du til Torbjørn? Sjekklista eller innlegget til Aslak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sjekklisten... som Alsak hinter til, er den litt i lengste laget. Hvis det da faktisk er selve sjekklisten (som tittelen sier), og ikke bare oppsummeringen av "Normal procedures". Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Den der er IKKE orginal lista, den der er laget av en dude til flightsim.. Den ekte mener jeg skal ligge en kopi av på virtualNorwegian.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 den der duger jo som bare det til FS, mange av oss liker jo prosedyrer, og når vi sitter forran PCen likevell så ha ri hvertfall ikke jeg noe i mot noe sånt som det der. Jeg forstår dog hvorfor det sies at den er litt stor med tanke på virkelig bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Denne har jeg lasted ned fra det gamle forumet på virtualnorwegian ihvertfall. syntes den er helt grei å bruke i fs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRE Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei Jeg kan bare bekrefte at dette er ikke den sjekklisten vi benytter daglig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hvorfor skriver noen da: har en standard 737, kan scanne den om du vil, Norwegian sin hvis det er en "dude" som har hjemmelaget sin egen flightsim-checklist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vil anta at det er fordi flightsimpilotar veit ting betre enn verkelege pilotar og at dei difor har dei mest korrekte sjekklistene. Det er jo sjølvsagt at det er slikt det er vel? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jepp, når simpilotene vil ha det mer ekte en de i real world, ja da bør de seriøst tenkte på og skifte beite! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei jeg er dude, jeg har ikke laget denne selv, den er opprinnelig fra..........Virtual Norwegian i sin tid. Men dette er jo i vanlig stil her på forumet, tipper at trådstarter fint kan bruke det han har fått til simm bruk, mens andre diskuterer om den er ekte eller ikke hvilken dude som har gitt den fra seg og mer, om noen vile gi fra seg en mer EKTE check list så kunne man jo heller gjort det! les her: bra lesing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hvorfor skriver noen da: har en standard 737' date=' kan scanne den om du vil, [u']Norwegian sin[/u] hvis det er en "dude" som har hjemmelaget sin egen flightsim-checklist? Milliondollarspørsmål det der ja.. Kan jeg prøve meg? Spørs om jeg tør, vil neppe havne i "loggen over tullinger som har gjort en eller flere feil på flightsim.no". Livsfarlig å poste på dette forumet her jo Brighten up people! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fin fin checklist det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 mitt poeng tatt, takk!; en person spør jo etter en checklist, og han fikk jo en. Ellers ha en fin dag alle sammen det er Fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arild Sehl Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er noe her: clickety-click her! Normale prosedyrer vel og merke.. PA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og så lett var det å fyre opp :grin: Skal ikkje meir enn 1\\4 ts ironi og ei lita klype sarkasme før halve forumet går ballistisk og den andre halvdelen flirar :grin: Ha ein flott dag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.