Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 31. mars 2008 Endelig er den her RealAir Spitfire for FSX. Det har tatt sin tid, men ventetiden har ikke vært forgjeves . Det er alt for tidlig for noe dybde-review, jeg har bare så vidt hatt kjerra i lufta, men jeg kan allerede bekrefte at denne juvelen føk rett opp på [color:#FF0000]number one aeroplane [/color] i min hangar. Både Wings of Power og Flight Replica må se seg grundig slått av denne pakken. Både utseende, lyd og flyegenskaper skyver Spit`n et langt stykke oppover skalaen for realisme!!!! Har vel aldri før kjent mer spenning i FSX enn denne første take off`en i den nye Spitfire XIV. Himmel og hav for en realisme, det er nesten så jeg ikke tør anbefale den for andre enn spesielt interesserte :cool: Her blir det timesvis med hææærlig testflyvning. Løp å kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjempe stilige bilder, Ernst... må si denne såg lovende ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er så en må tørke seg både her og der..... :crazy: :blush: X'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ....og da gikk det likevel an å gjøre denne bedre :grin: Flott presentert Ernst! :cool: - blir nok å se i hangaren hos meg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Endelig! Og det beste Ernst er at nå har de også gitt ut en "RR Merlin" IX modell! Samme som de to norske skv fløy under og etter krigen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Okey Spit jockey! Sjekka akkurat Avsim.com, sånn fikk jeg det med meg. Hot news for warbird fans ja! Ser virkelig ut til å måtte dra kortet igjen! Scram scram! Check Your six! Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reno Holm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Se det er dælme kvalitet - fede shots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. april 2008 Takkåtakk folkens. ....og da gikk det likevel an å gjøre denne bedre Ja faktisk, til og med MYE bedre . Flyfølelsen er blitt enda mer realistisk (tro det eller ei), og lydkvaliteten går rett inn i ryggmargen!! Med en lowpass i "towerview" er det så likt en ekte Spitfire som jeg aldri før har hørt på en PC. Høytaleranlegget og forholdet til familien ble satt på en alvorlig prøve etter utallige passeringer av tårnet i går kveld, så jeg måtte gå over til headsett utover natta. Endelig! Og det beste Ernst er at nå har de også gitt ut en "RR Merlin" IX modell! Samme som de to norske skv fløy under og etter krigen. Yezz, og så er det jo så mange av dem . Utrolig flotte modeller, med ekstremt bra texturer, både innvendig og utvendig. Hørte jeg noe om repaint i norske farver??? :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Yeah Baby!!! Hvor i fan er VISA-kortet....ALARM!!! Nydelige bilder Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 du verden,den der så fin ut ja.Finnes den til FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. april 2008 Finnes den til FS9? ..........nesten, RealAir Spitfire med Griffon-motor har i mange år vært legendarisk i FS9. Selv om denne nyeste utgaven er bygget fra grunnen av for FSX, så er den gamle absolutt å anbefale, dersom du fortsatt bare flyr i FS9. Du finner den hos RealAir . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Rått!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.