Gå til innhold

Reno Holm

Members
  • Innholdsteller

    60
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Reno Holm

  • Bursdag 28. feb. 1958

Reno Holm's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Ja selvfølgelig er det left downwind - sorry folks ! Glæder mig I kan li´ billederne - jeg har nemlig nu først igen begyndt at tage screenshots - da den gamle PC havde svært ved at trække FSX rimeligt. Men nu med ny PC og nyt og større grafikkort er det blevet sjovt igen.
  2. Leg 6: Salzburg - Linz Dette leg er en tur på 55 Nm som blev fløjet på 0:44 time i real world weather. Der blev fløjet i min nye Socata Rallye fra France VFR (Payware), som opfører sig eksemplarisk. Der blev brugt 7 gal fuel. Derudover anvendes der Global 2008, som gør bla. bjergene mere realistiske. Hér er lidt billeder fra turen: Holder klar i Salzburg en tidlig morgen Motoren igang Taxi til Rwy Take off Cruise i 3000 fod Cockpitshot Over det østrigske landskab med bjerne i baggrunden Right downwind Touch down set fra tårnet Parkeret i Linz Leg 7: Linz - Langenlebarn Mil Næste leg var på 77 Nm som blev fløjet på 0:48 time. Nu i min også nye i min nye Socata TB-9 fra France VFR (Payware), som også opfører sig eksemplarisk. Der blev brugt 7 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Holder klar i Linz på forpladsen Take off and up we go Afsted går det henover dale og floder Cocpittet i TB-9'eren Right downwind Lige før touch down set fra tårnet PArkeret i Langenlebarn Millitary airfield More to come....
  3. Hej Tom Nej det er ikke Austria X. Det er default FSX scenery, der er intet i disse billeder der er andet end default. Men jeg er godt tilfreds med grafikken selv, efter jeg fik nyt grafikkort for 3 uger siden, og har fået det nogenlunde indstillet.
  4. Så blevdet tid til 3 legs mere på min tur Østrig rundt! Leg 3: Dornbirn - Zell Am See En tur på 134 Nm som blev fløjet på 0:58 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Beech Baron 58 som slugte 21 gal fuel. Hér er lidt bilelder fra turen: "Dyret" holder klar i Dornbirn til en lille tur til Zell am See Take off, and up we go Over Alperne Ned i dalen,og så til venstre På finalen til Zell Am See Landet i god behold, uden problemer af nogen art Ud af denne Beech Baron og over i en Mooney til næste leg Leg 4: Zell Am See - St. Johann En meget kort tur på 20 Nm som blev fløjet på 0:20 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Mooney Bravo som åd hele 4 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Taxi til rwy i Mooneyen Efter Take off, og ind på kursen til St. Anton Op over Alperne skal vi så St. Johann i sigte, på vej ind til en landing via højre medvinds leg Landet Klar til at få fyldt tankene op igen og over i en Maule Leg 5: St. Johann - Salzburg Endnu en kort tur på 28 Nm som blev fløjet på 0:35 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Maule Orion, som faktisk er et rigtig godt lille fly. Der blev brugt 5 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Tanket og klar Take off og op så hurtigt som muligt Se det er bjergflyvning, gennem dale og pas UD af den sidste dal og mod Salzburg Så er der ikke langt igen til landing Spotterbillede kort finale Parkeret i hangar Det var alt for denne gang, så må vi se hvor de næste legs går hen !
  5. Så skulle mit nye grafikkort lige testes med et af vore Air Danmark fly. Valget faldt på en A318 og turen gik fra Billund til Hamburg en tidlig morgenstund = ADK flight 1193. Vejret er real world. Turen tog 1:06 time, da vi blev dirigeret en omvej af ATC. Vejret i Hamburg var ikke optimalt under indflyvningen, kastevinde og dårlig sigt indtil ca. 3 nm fra touch down. Der blev brugt 426 Gal fuel. Hér er nogle billeder fra turen: Flyet står klar til os ved gate 28 i Billund kl. 05:30 en tidlig morgenstund ! Push back Klar til start, set fra Billund Tower Take off and climbing Cruise i FL190 Decend ind til Hamburg På finalen til Rwy 23 set fra HAmburg Tower Touch down set samme sted fra Parkeret ved gate 41 i Hamburg PLudselig fik vi besøg af en brandbil også - spændende ! Alt i alt en god og afvekslende tur !
  6. Hér til aften fløj jeg turen fra Innsbruck til Dornbirn i en default Cessna 172 i real weather conditions. Det var i aftenskumringen, og jeg ankom til Dornbirn sådan lige i sidste øjeblik inden mørket sænkede sig helt. Det var også den første tur med mit nye grafikkort, et MSI Geeforce 8800 GT med 512 Mb DDR III Ram, det har virkelig fyret op under FSX må jeg sige. Turen tog 1:03 Block to block. og tophøjden var 11000 fod undervejs. Der blev brugt 9 Gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Klar i Innsbruck Take off og kursen mod Dornbirn over Alperne Udflyvning gennem dalen 11.000 fod og solnedgangen kan fornemmes Et kig op mod Tyskland Dornbirn i sigte i det dunkle aftenlys Landing Parkeret og klar til næste trip
×
×
  • Opprett ny...