Gå til innhold

Andreas Grindvoll. Ein mann for sitt ord.


TOS

Anbefalte innlegg

For dei som hugsar Odin sin flotte biletserie ifrå ein flytur ifrå Flesland til Starmoen i denne tråden så kom Andreas Grindvoll med det freidige utsagnet om at eg skulle gi han adressa mi så skulle eg få sjokolade som trøst for mobbinga han gjorde imot oss her i USA som saknar norsk sjokolade.

 

Vel, idag kom det ei pakke i posten.

1.jpg

 

Og inni låg eit hyggjeleg lite brev (så kort at det nesten var eit kort :grin: ) ifrå mr. Grindvoll. Og i tillegg låg det to stk sjokoladeplater. (den eine var eten opp då dette biletet vart teke :grin: )

2.jpg

 

Eg vil med dette takke Andreas for sjokoladen. Den smakte fortreffeleg. Har ei plate igjen til å kose meg med under flytting dei neste dagane. Du er ein mann for ditt ord Andreas. Men eg fryktar at du ikkje vil gjere den tabben å seie slikt i offentlege fora meir :grin:

 

Kven veit Andreas? Kanskje du vert invitert med på flytur når eg kjem heim?? Berre tida vil vise.... eller så me seier her borte... "time vill sjåvv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja du får kose deg med melkesjokoladen fra Freia.. Er påske nå, neste uke, så du får sitte deg ett stille sted en stund, og drømme deg til dype fjell og snødekte topper og mumle litt i skjegget du ikke har, noen strofer fra ett grieg stykke.. Muligens amerikanere lurer på om du har gått helt i frø, der du sitter og nynner med melkesjokolade rundt kjeften men...

 

Men det er kanskje verdt det, når du sitter der og koser deg?

 

Håper du får i en fin påske der borte uansett Torstein

 

Oddvar

NAX111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torstein' date=' hvor flytter du nå? Hvor bestemte du deg for å dra? [/quote']

 

Eg flytta ned imot Atlanta. Bur saman med Arild Oldervoll og ein kar til i Lawrenceville. Skal jobbe på "The Flightschool og Gwinnett". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...