TOS Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 For dei som hugsar Odin sin flotte biletserie ifrå ein flytur ifrå Flesland til Starmoen i denne tråden så kom Andreas Grindvoll med det freidige utsagnet om at eg skulle gi han adressa mi så skulle eg få sjokolade som trøst for mobbinga han gjorde imot oss her i USA som saknar norsk sjokolade. Vel, idag kom det ei pakke i posten. Og inni låg eit hyggjeleg lite brev (så kort at det nesten var eit kort :grin: ) ifrå mr. Grindvoll. Og i tillegg låg det to stk sjokoladeplater. (den eine var eten opp då dette biletet vart teke :grin: ) Eg vil med dette takke Andreas for sjokoladen. Den smakte fortreffeleg. Har ei plate igjen til å kose meg med under flytting dei neste dagane. Du er ein mann for ditt ord Andreas. Men eg fryktar at du ikkje vil gjere den tabben å seie slikt i offentlege fora meir :grin: Kven veit Andreas? Kanskje du vert invitert med på flytur når eg kjem heim?? Berre tida vil vise.... eller så me seier her borte... "time vill sjåvv". Siter
Vidar Martinsen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Jeg må også få lov til å takke Andreas for melkesjokoladene! Dette var en skikkelig motivasjonsboost! :cool: Tusen takk, Andreas!!! Bildebevis.... Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hei Ja du får kose deg med melkesjokoladen fra Freia.. Er påske nå, neste uke, så du får sitte deg ett stille sted en stund, og drømme deg til dype fjell og snødekte topper og mumle litt i skjegget du ikke har, noen strofer fra ett grieg stykke.. Muligens amerikanere lurer på om du har gått helt i frø, der du sitter og nynner med melkesjokolade rundt kjeften men... Men det er kanskje verdt det, når du sitter der og koser deg? Håper du får i en fin påske der borte uansett Torstein Oddvar NAX111 Siter
Geir G Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hehe, artig! :grin: Nå må vi få se noen bilder hvor melkesjokoladen blir spist på flytur? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Vel bekomme Jeg vil tenke to ganger før jeg poster neste gang! Satser på at det går an å veksle de i økt bildeposting på forumet Siter
Tore Urvik Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Her er det bare å si som "kidsa" sier; "Respekt!!!" Siter
TOS Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Andreas: Skal slett ikkje sjå vekk ifrå at det kjem litt fleire bilete på forumet ifrå mi side no hehe. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Det der var faktisk skikkelig stilig gjort Andreas Jeg trodde du bare tullet med dem, men som tittelen sier, Andreas Grindvoll er en mann for sitt ord Siter
Toril Madsen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Torstein, hvor flytter du nå? Hvor bestemte du deg for å dra? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Artig å se slikt, det varmer mitt forumshjerte å vite at de vi har rundt oss kun har gode intensjoner. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Må nesten se hva jeg kan gjøre med det... Sendez-moi en PM så får vi se Hvor mange flere er det fra forumet under utdannelse i USA? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 2 stk stor melkesjokolade til hver FS.no-medlemm i utlandet, det kan vel merkes på pengeboka etterhvert :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Har ikke fått noen pakke jeg... :cry: Får be pappa ta med seg sjokolade neste gang han kommer. Siter
TOS Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Torstein' date=' hvor flytter du nå? Hvor bestemte du deg for å dra? [/quote'] Eg flytta ned imot Atlanta. Bur saman med Arild Oldervoll og ein kar til i Lawrenceville. Skal jobbe på "The Flightschool og Gwinnett". Siter
Arild Oldervoll Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ja, Andreas imponerte og holdt ord, veldig flott! :grin: Og jeg har endelig fått anledning til å prøvesmake på varene, går og tenker på å lage en liten film fra spisingen av resten av varene, her er i vertfall bildebevisene: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.