Gå til innhold

Norwegian Eagles presents TENERIFE 24th february!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

Norwegian_eagles_small.jpg

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei igjen godtfolk! Beklager sent innlegg, men en simmer har også ett liv vedsidenav simulatoren. :grin:

Det er uansett klar for vår siste tur i februar, før vi hiver oss på ett nytt tema i mars. Hva det nye temaet blir, og hvilke destinasjoner som er satt opp er foreløpig top secret! :grin:

 

Det er nå klart for en varmende tur til TENERIFE!

 

---------------------------------------------------------

 

Orgin: Gardermoen (ENGM)

Destination: Tenerife SUR (GCTS)

 

Departure time: 17:00 UTC / 18:00 local time

Enroute time: 5h 15min

Arrival time: 22:15 UTC / 22:15 local time

 

Route: SKI UM609 SVA UM604 DANKO UP850 GOLUM UN866 SAM UN621 MARUK UM195 LORKU UN866 BERAD UM30 QPR UN866 KONBA

Distance: 2266 NM

 

-----------------------------------------------------------

 

Scenery:

 

 

Charts: Registrer deg gratis for å få tilgang til den spanske versonen av AIP, her!

 

-----------------------------------------------------------

 

02TFSPLA90244395.jpg

Foto: www.startour.no

 

Vi sees på Gardermoen piloter! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kanskje med på denne turen. Jeg hadde egentlig tatt meg fri 24. så jeg kunne være med på denne turen, men så spurte ene eleven min om jeg kunne fly med han. Og siden han har prøvd å få til den cross-country-turen i snart 4 uker sa jeg ja. Men om det blir dårlig vær eller trøbbel med flyet så dukker jeg nok opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så mye Britannia fly som blir med, jeg regner med dere flyr i de peneste fargene som noensinne har lagt sine pigmenter på ett fly? (Jfr. mitt avtarbilde!). :grin:

 

Til informasjon så er det (ennå) ett uoffisiellt krav at alle "våre" piloter flyr med "Norwegian Eagles" i remarks i flightplan. Dette for at kontrollere og andre som klør seg i hodet over hva denne flommen av fly er for ett arrangement skal kunne se at HER KOMMER VI! :grin:

 

Fikk i tillegg en MEGET hyggelig mail fra VACC Spain i dag;

 

Hi Ivar,

 

Just to let you know that you will hace ATC services of CTR, APP and TWR at least.

See you on Sunday.

 

Best wishes,

Antonio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen timer til departure nå gutter!

 

Vi holder som vanlig til på TeamSpeak serveren til ts.vaccsca.org under kategorien Norwegian Eagles. Dere er hjertlige velkommne for å slå av en prat, eller lytte til alt som blir diskutert der inne during flight! :grin:

 

Hører også rykter om at Jonas Midt-Soot blir med i kveld, så det ser ut som vi blir brukbart mange! Håper iallefall at så mange som mulig tar seg tid til å bli med i kveld! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...