Gå til innhold

Norwegian Eagles presents TENERIFE 24th february!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

takk for turen alle sammen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle holde ut en så lang cruise. Ellers så kan jeg si at jeg tok av med bare to andre bak meg, og landet med bare to forran meg :grin: Landingen ble riktignok en nedtur, da et eller annet trigget crash detection like før jeg fikk satt nesehjulet ned. litt kjipt å bli "snytt for landingen" på den måten, men ellers var det artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli lei fs? :P Jeg og Thomas var de siste som landet og vi jeg fikk beskjed om å ta en short visual app pga det kom en concorde bak meg som hadde problemer med trykket i kabinen så den måtte ned fortest mulig. Ble veldig stress på final for jeg ble ledet helt feil inn av en veldig stresset atc:P Men var utrolig bra atc dekning på turen da! veldig gøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke alle sammen for en flott tur! Utrolig morsomt med ATC nesten hele veien :) Landet som aller sist med kveldens minste fly (737-800). Var også morsomt at det faktisk var litt trafikk igjen til min landing også, og det var Torstein og co som fløy returen:P hehe.. landet når de stod klar ved holding point for å dra.

 

Dette var min første Norwegian Eagles tur, og definitivt ikke siste! Gleder meg til neste tre destinasjoner i neste serie!! Håper det blir noen morsomme flyplasser da og.. Håper på Europas tre største byer eller noe ;) Det hadde vært knall!

 

Takk for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...