Gå til innhold

Norwegian 737-800


Anbefalte innlegg

Oioioi :D

 

Nyyydelig paint! Trodde også det var real en liten stund. Kjempebra at noen tar disse drittjobbene :grin:

 

Forøvrig:

FS ER BARE ETT SPILL! DEAL WITH IT!

 

Er ikke helt enig i den signaturen din Kai. For mange er FS en fantastisk simulatur som fungerer som perfekt trening for folk som utdanner seg til pilotyrket. Ble senest i går anbefalt av en pilot og begynne med flysim siden jeg skal i gang med PPL. Lite visste han om at jeg har bygget en fullsize Baron58 i leiligheten :blush:

 

 

Men tilbake til paintjobben! Denne her testes så fort den er ute Paulo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi :D

 

Nyyydelig paint! Trodde også det var real en liten stund. Kjempebra at noen tar disse drittjobbene :grin:

 

Forøvrig:

FS ER BARE ETT SPILL! DEAL WITH IT!

 

Er ikke helt enig i den signaturen din Kai. For mange er FS en fantastisk simulatur som fungerer som perfekt trening for folk som utdanner seg til pilotyrket.

 

 

Enig med deg! FS er ikke et vanlig spill. FS fungerer bra som et redskap for å lære om flyvning. Vatsim for eksempel, er god trening for å kunne kommunisere med ATC. Selv har jeg lært METAR, FMC, ILS, VOR, instrumenter og masse annet ved å drive med flightsim :)

 

Men det spørs litt på hva man bruker FS til. Noen bruker det som et spill, flyr default fly og vet bare hvordan man flyr "visual".

 

Andre flightsimmere laster ned kvalitetsfly og lærer seg systemene og de ekte prosedyrene. Det er denne delen av flightsim jeg holder på med, og det er ikke bare et spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...