Paulo Fernandes Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Da begynner jeg å komme langt på LN-NOB painten. Regner med å bli ferdig i kveld eller i morgen. Det er kjedelig å painte, og jeg er mer enn lei av det! Skal aldri ta på meg paintjobber ass Uansett, her er et bilde jeg tok i dag: Trenger kommentarer for å få motivasjon til å fortsettte Siter
Kai Dreyer Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Så bildene jeg tok av NOB`en kom til nytte? :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Stilig! Ser fram til å se det hele og fulle resultatet, for dette ga medsmak! :grin: Paulo, si i fra når du er ferdig, for jeg har planer! Du vet jeg har PM. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Så bildene jeg tok av NOB`en kom til nytte? :grin: Ja, tusen takk Siter
Dominik Krol Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Endelig asss kommer det nye flyet til norwegian, flyr alltid med norwegian på FS2004, det beste flyet, fortsett sånn Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Denne var rååå. Trodde det var ekte før jeg leste noe om repaint! Stå på! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Takk folkens. Skal bli ferdig i morgen kveld Siter
Vegard Mardahl Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Supert Paulo digger repaintene du allerede har laget så jeg gleder meg da ganske mye til i morgen kan man si :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Steike, denne ser jo orgasmisk ut nesten (a) Får jeg bruke bildet ditt som bakgrunn? PMDG denne er til eller? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Skjønner godt en slik omfattende jobb kan bli kjedelig i lengden ja, men det var også et imponerende stykke arbeid dette her Paulo! Ser fram til denne blir ferdig ja! :cool: Siter
Kjell Benonisen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Paulo; Jeg gleder meg like mye hver gang jeg setter meg til PC'en for å "fly". Norwegian er nemlig mitt favorittselskap. Og når en ser nyflyet 800 i dine farger, ja da blir ikke lysten mindre. Pass godt på Paulo, for hvis Hr. Kjos får se dette, så får'n sikkert lyst til å kjøpe det til reservefly. Mvh Kjell Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Har inntil denne er ferdig brukt POSKY Boeing 737-800WL LN-NOB med PMDG panelet..nå blir det mye med denne ja!! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Steike' date=' denne ser jo orgasmisk ut nesten (a) Får jeg bruke bildet ditt som bakgrunn? PMDG denne er til eller? [/quote'] Ja, når jeg tar bildene mine i den størrelsen er det dumt om folk ikke bruker de som bakgrunn Og ja til PMDG. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Når painten er ferdig i kveld legger jeg den ut på hjemmesiden min. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Oioioi Nyyydelig paint! Trodde også det var real en liten stund. Kjempebra at noen tar disse drittjobbene :grin: Forøvrig: FS ER BARE ETT SPILL! DEAL WITH IT! Er ikke helt enig i den signaturen din Kai. For mange er FS en fantastisk simulatur som fungerer som perfekt trening for folk som utdanner seg til pilotyrket. Ble senest i går anbefalt av en pilot og begynne med flysim siden jeg skal i gang med PPL. Lite visste han om at jeg har bygget en fullsize Baron58 i leiligheten :blush: Men tilbake til paintjobben! Denne her testes så fort den er ute Paulo! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Oioioi Nyyydelig paint! Trodde også det var real en liten stund. Kjempebra at noen tar disse drittjobbene :grin: Forøvrig: FS ER BARE ETT SPILL! DEAL WITH IT! Er ikke helt enig i den signaturen din Kai. For mange er FS en fantastisk simulatur som fungerer som perfekt trening for folk som utdanner seg til pilotyrket. Enig med deg! FS er ikke et vanlig spill. FS fungerer bra som et redskap for å lære om flyvning. Vatsim for eksempel, er god trening for å kunne kommunisere med ATC. Selv har jeg lært METAR, FMC, ILS, VOR, instrumenter og masse annet ved å drive med flightsim Men det spørs litt på hva man bruker FS til. Noen bruker det som et spill, flyr default fly og vet bare hvordan man flyr "visual". Andre flightsimmere laster ned kvalitetsfly og lærer seg systemene og de ekte prosedyrene. Det er denne delen av flightsim jeg holder på med, og det er ikke bare et spill Siter
Rune Jensen. Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nydelig jobb! Vet ikke engang hvordan man painter, men jeg kan tenke meg at det er tidkrevende ja. Glad noen orker å holde på med dette Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Om ca 30 min er LN-NOB klar til nedlastning Siter
Johan Holmseth Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 ..og det er ikke bare et spill Det er ekte !!! :o Selfølgelig er FS et spill! (Jada vet at vi har vært gjennom den diskusjonen) Greit nok, man lærer av FS men det er jo kun et spill fordet! Siter
Alexander Nilsen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Enig med deg Johan at FS er et spill. Var en her som refererte til wikipedia og konkluderte med at alle simuleringer var spill, bare enkelte mer seriøse spill enn de andre. Fin repaint forøvrig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.