Gå til innhold

Jeg kommer tilbake


Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe en ny PC som er kraftigere enn den jeg har nå. Da kommer til å fly mer og mer flyvning tilsvarer flere bilder ;) Jeg har tenkt til å ta en kort tur rundt Jorda på Vatsim ;) Vel, skal ikke rundt hele jorda, men mesteparten. Gleder meg masse. Før jeg kommer tilbake med ny PC viser jeg dere et tilbakeblikk på mine FS-screenshots siden jeg startet i 2006. Enjoy :)

 

Starter med bilder fra min tur rundt Jorda med broren min som co-pilot. På denne tiden hadde jeg nettopp startet med flightsim og POSKY 737 virket som et bra fly.

 

Lander i Mexico her tror jeg:

AeroMexico4-1.jpg

 

Tatt av fra Malta:

BritishAirways1.jpg

 

Over Nepal:

AirChina4.jpg

 

Et sted i Brasil:

VarigBrasil6.jpg

 

På tur med Thai:

Thai2.jpg

 

Take off fra Brasil:

VarigBrasil2.jpg

 

Air China:

ChinaSouthern4.jpg

 

Digger Aeromexico sitt gamle paintsheme:

AeroMexico3.jpg

 

Take off fra New York:

AirGreenland1.jpg

 

Koselig å fly med Aragorn, hyggelig kar :P

AirNewZealand5.jpg

 

Hjemme i Norge:

SAS4.jpg

 

Også begynte jeg med mer seriøs flightsim og lærte meg mer og mer for hver flytur jeg fløy. Her er bilder av PMDG 737 og Level-D 767

 

Her tester jeg en av mine første paints til PMDG 737, i Braathens farger:

SASBraathens77.jpg

 

SASBraathens73.jpg

 

Ikke alltid rette lysforhold til et bra bilde:

SASBraathens72.jpg

 

Over København:

SASBraathens59tilforum.jpg

 

Tar en titt ut av vindu:

SASBraathens61tilforum.jpg

 

Mye skyer på en tur innenriks:

SASBraathens91.jpg

 

Tar en freeware F-16 ut på tur:

F166.jpg

 

F168.jpg

 

F162.jpg

 

Meg som pilottekstur på høyre side :P

SASBraathens86tilforum.jpg

 

Fin grafikk her:

SASBraathens83.jpg

 

Tribute til SAS Braathens:

SASBraathens81forum.jpg

 

En av mine absolutt første testturer med PMDG 747-400:

Lufthansa20.jpg

 

SASBraathens122.jpg

 

Svinger over Roma. Elsker dette sceneryet!

SASBraathens104.jpg

 

Lander på Madeira:

SAS1-1.jpg

 

Håper dette var en bra samling, kommentarer setttes pris på :)

 

(PS! Mange av bildene er tatt for over to års tid tilbake, og derfor er de ikke alltids bra redigert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, masse stilige screenshots her, og noen ikke fult så gode.

 

Dog, snittet er høyt og jeg sitter igjen med ett inntrykk av at du har hatt ett flott år, og at du EGENTLIG ikke har behov for en ny PC (luksusproblem? :grin:)

Men men, a man got too do what a man got to do! :grin:

 

Flott levert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for de hyggelige tilbakemeldingene. Som dere ser i denne storylinen har jeg ikke alltid vært like flink til å redigere bildene mine. Noen steder er det litt for skarpt blant annet.

 

Og får å ta det med fotografi. Jeg bruker noen hjelpemiddler fra ekte fotografier noen ganger, som for eksempel ekte skyer og gress. Det er fordi det i spillet ser det så forferdelig ut. Men når jeg snart får en ny PC regner jeg med at jeg ikke kommer til å legge så mange ekte skyer i bildene mine.

 

Og neste gang jeg poster bilder blir det fra en vatsim flytur med helt ny PC :) Sannsynligvis 767-300 i cockpiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg en tur nedover Europa, må jo fly litt over land når man endelig har noe å se på. :)

 

Jeg bestillte også min PC fra komplett, det ser ut som de brukte 5 dager (inkluseive helger) til å ferdigstille PCen. Regner med denne går i posten i morgen, og leveres til meg lørdag eller mandag regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig flotte bilder.

 

Men Bilde nummer 11 fra bunn' date=' av motoren derimot er jeg litt skeptisk til :/, med tanke på refleksen i vinduet av kameraet.

Men hva vet vel jeg, meget tilfredstillende bilder uanset. [/quote']

 

Spør du meg så er jeg sikker på at den motoren er klippet inn fra et real-bilde ;)

 

ja, det stemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Ivar

Jeg bestillte også min PC fra komplett' date=' det ser ut som de brukte 5 dager (inkluseive helger) til å ferdigstille PCen. Regner med denne går i posten i morgen, og leveres til meg lørdag eller mandag regner jeg med. :) [/quote]

 

Du er heldig som får Pc'en så fort !:D jeg bestilte Pc'en min ifra Komplett den 20.November og ingen pc har kommet enda :( (jeg gjorde en liten forandring underveis, men likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og får å ta det med fotografi. Jeg bruker noen hjelpemiddler fra ekte fotografier noen ganger' date=' som for eksempel ekte skyer og gress. Det er fordi det i spillet ser det så forferdelig ut. Men når jeg snart får en ny PC regner jeg med at jeg ikke kommer til å legge så mange ekte skyer i bildene mine. [/quote']

 

Køb dig FSX og dette når det udkommer: http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=129098&st=640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...