Paulo Fernandes Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg skal snart kjøpe en ny PC som er kraftigere enn den jeg har nå. Da kommer til å fly mer og mer flyvning tilsvarer flere bilder Jeg har tenkt til å ta en kort tur rundt Jorda på Vatsim Vel, skal ikke rundt hele jorda, men mesteparten. Gleder meg masse. Før jeg kommer tilbake med ny PC viser jeg dere et tilbakeblikk på mine FS-screenshots siden jeg startet i 2006. Enjoy Starter med bilder fra min tur rundt Jorda med broren min som co-pilot. På denne tiden hadde jeg nettopp startet med flightsim og POSKY 737 virket som et bra fly. Lander i Mexico her tror jeg: Tatt av fra Malta: Over Nepal: Et sted i Brasil: På tur med Thai: Take off fra Brasil: Air China: Digger Aeromexico sitt gamle paintsheme: Take off fra New York: Koselig å fly med Aragorn, hyggelig kar Hjemme i Norge: Også begynte jeg med mer seriøs flightsim og lærte meg mer og mer for hver flytur jeg fløy. Her er bilder av PMDG 737 og Level-D 767 Her tester jeg en av mine første paints til PMDG 737, i Braathens farger: Ikke alltid rette lysforhold til et bra bilde: Over København: Tar en titt ut av vindu: Mye skyer på en tur innenriks: Tar en freeware F-16 ut på tur: Meg som pilottekstur på høyre side Fin grafikk her: Tribute til SAS Braathens: En av mine absolutt første testturer med PMDG 747-400: Svinger over Roma. Elsker dette sceneryet! Lander på Madeira: Håper dette var en bra samling, kommentarer setttes pris på (PS! Mange av bildene er tatt for over to års tid tilbake, og derfor er de ikke alltids bra redigert) Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg synest dette var en fott samling painter/ bilder. Kunne tatt nesten alle sammen for å være fotografier. Flott jobbet, dette ser det ut for meg som du kan. Siter
Kjetil Brusveen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 WoW!!!! :D er alle bildene her tatt i Flight sim? nokon av bildene ser jo dønn ekte ut... Flotte bilder 100% gjennomført.. kva side bruker du til uploading av bilder?? Siter
Øystein Haugan Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 sykt mye brae bilder her..likte spesielt LN-BUF paintene,de så jo helt real ut :blush:men stusset litt da det sto 737-600..på siden.Stå på dette var artig å låne øye til.... Siter
andreas a berg Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Helt utrolig flotte bilder. Men Bilde nummer 11 fra bunn, av motoren derimot er jeg litt skeptisk til , med tanke på refleksen i vinduet av kameraet. Men hva vet vel jeg, meget tilfredstillende bilder uanset. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Helt utrolig flotte bilder. Men Bilde nummer 11 fra bunn' date=' av motoren derimot er jeg litt skeptisk til Men hva vet vel jeg, meget tilfredstillende bilder uanset. [/quote'] Jeg tenkte det samme, bare ikke på grunn refleksen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Se her ja, masse stilige screenshots her, og noen ikke fult så gode. Dog, snittet er høyt og jeg sitter igjen med ett inntrykk av at du har hatt ett flott år, og at du EGENTLIG ikke har behov for en ny PC (luksusproblem? :grin:) Men men, a man got too do what a man got to do! :grin: Flott levert! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Takker så mye for de hyggelige tilbakemeldingene. Som dere ser i denne storylinen har jeg ikke alltid vært like flink til å redigere bildene mine. Noen steder er det litt for skarpt blant annet. Og får å ta det med fotografi. Jeg bruker noen hjelpemiddler fra ekte fotografier noen ganger, som for eksempel ekte skyer og gress. Det er fordi det i spillet ser det så forferdelig ut. Men når jeg snart får en ny PC regner jeg med at jeg ikke kommer til å legge så mange ekte skyer i bildene mine. Og neste gang jeg poster bilder blir det fra en vatsim flytur med helt ny PC Sannsynligvis 767-300 i cockpiten. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Når regner du med å være tilbake med en ny PC og frisk sinn? Vi kunne jo tatt jomfruturen sammen. Selv regner jeg med at min første tur på VATSIM med ny PC, simulator og flymaskin blir 22. januar. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Det kunne vi gjort ja, men det spørs hvor raske komplett er på å levere PCen. Hvor tenkte du første flytur burde være? Jeg synes Oslo-Island kunne vært greit. For jeg skal jo til USA først, så kunne mellomlandet der. Siter
Petter Tandberg Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Veldig fine bilder! Noen av dem så jo helt ekte ut når du hadde lagt på gress og sånn. Er det noen andre av flyene enn f-16 som er freeware? Evt. link? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Tenkte meg en tur nedover Europa, må jo fly litt over land når man endelig har noe å se på. Jeg bestillte også min PC fra komplett, det ser ut som de brukte 5 dager (inkluseive helger) til å ferdigstille PCen. Regner med denne går i posten i morgen, og leveres til meg lørdag eller mandag regner jeg med. Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 utrolig brae bilder, hvordan har du lært det?? Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Helt utrolig flotte bilder. Men Bilde nummer 11 fra bunn' date=' av motoren derimot er jeg litt skeptisk til , med tanke på refleksen i vinduet av kameraet. Men hva vet vel jeg, meget tilfredstillende bilder uanset. [/quote'] Spør du meg så er jeg sikker på at den motoren er klippet inn fra et real-bilde Siter
Paulo Fernandes Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Helt utrolig flotte bilder. Men Bilde nummer 11 fra bunn' date=' av motoren derimot er jeg litt skeptisk til , med tanke på refleksen i vinduet av kameraet. Men hva vet vel jeg, meget tilfredstillende bilder uanset. [/quote'] Spør du meg så er jeg sikker på at den motoren er klippet inn fra et real-bilde ja, det stemmer! Siter
Thomas Eik Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 [quote name=Ivar Jeg bestillte også min PC fra komplett' date=' det ser ut som de brukte 5 dager (inkluseive helger) til å ferdigstille PCen. Regner med denne går i posten i morgen, og leveres til meg lørdag eller mandag regner jeg med. [/quote] Du er heldig som får Pc'en så fort ! jeg bestilte Pc'en min ifra Komplett den 20.November og ingen pc har kommet enda (jeg gjorde en liten forandring underveis, men likevel! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Da tror jeg du må purre litt Thomas, min sending gikk i posten i dag (en omvei via Oslo). Regner med den har funnet veien hit mandag og iallefall tirsdag, så da tok det ca. 10 dager fra bestilling til den står oppkoblet med simulatoren hjemme hos meg! :cool: Siter
K J Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Og får å ta det med fotografi. Jeg bruker noen hjelpemiddler fra ekte fotografier noen ganger' date=' som for eksempel ekte skyer og gress. Det er fordi det i spillet ser det så forferdelig ut. Men når jeg snart får en ny PC regner jeg med at jeg ikke kommer til å legge så mange ekte skyer i bildene mine. [/quote'] Køb dig FSX og dette når det udkommer: http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=129098&st=640 Siter
A L Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Utroolig fine bilder fint redigert og..ja dette var en fest Hvor fikk du tak i B 737-300? Finner ikke den noen steder ikke i en annen paint heller ? Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Flotte bilder, fint redigert og alt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.