Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ha ha ha. Nice logo Cato. Offisielt det første flyselskapet med egen TV serie? Southwest Airlines har også deres egen. Den amerikanske utgave at EasyJet's serie. Hat nu bygget egen terminal i CPH. SÅ nu har jeg 5 gates, om ingen kan tage fra mig, og som jeg ikke skal betale rent af ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ...men jeg klarer ikke laste opp logoen til spillet. tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 --->Ivar: Jeg har en DC-5'er du kan leie. Hvis vi siger 225.000 pr måned i spillet? Knall! PM sendt! Cato, G_E_N_I_A_L_T! :grin: Får heller ikke lastet opp noen logo, så mulig dette fortsatt er en bug som ikke er fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Får heller ikke lastet opp noen logo, så mulig dette fortsatt er en bug som ikke er fikset. Jag har lastet opp logo og det funker som bare det. laga faktisk ny logo sist i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som kan gi meg en indikasjon på hva som er ca normalt å ligge på i DOP med 4 stk dc3, en curtis cw20 og en bellanca aircruiser? Ligger på ca 350.000 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 får bare opp denne feilmeldinga når jeg prøver å legge til logo. "Error: Sorry, the image uploaded must be either a GIF, JPEG or PNG. Please try again" å ja jeg følger alle regler om størrelse, og filtype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 "Error: Sorry' date=' the image uploaded must be either a GIF, JPEG or PNG. Please try again" [/quote'] Proev aa ende filtypen til en av disse da? Den logoen du har lagt inn her er JPG, ikke JPEG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 JPEG og JPG er det samme. Du kan abre ikke have 4 bogstaver som fil-format. Derfor hedder det JPG. Hvor stort har du lavet logoet? altså i pixels? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 får bare opp denne feilmeldinga når jeg prøver å legge til logo. "Error: Sorry' date=' the image uploaded must be either a GIF, JPEG or PNG. Please try again" å ja jeg følger alle regler om størrelse, og filtype. [/quote'] Får samme feilmelding! Nå til noe annet; noen som har planer om å frigjøre en gate på Gardermoen i den nærmeste framtid? Jeg trenger litt flere gater.. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da er vi 2, Ivar .. Jeg trenger også gates der ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Wiki'en er oppe igen: http://airlinemogul.com/manual/index.php/Main_Page Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Et lite dumt spørsmål :blush: Hvor får jeg lasta opp bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Et lite dumt spørsmål :blush: Hvor får jeg lasta opp bilde? På "Admin" helt til høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Nu nærmer næste år sig jo, og jeg vil lige komme med en kort liste over hvilke fly der kan købes fra 1952: Convair 340: DH.114 Heron 2 DHC3 Otter Sud-Est S.E.2010 Armagnac Et enkelt fly udgår: Bach Air Yacht Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Takker for oppdateringen Johan! Savner litt biler av flymaskinene vi bruker i våre selskap, så noen turer på google har det blitt. Ser ut som vi får spennende selskap ved årskiftet, men tror jeg venter noen år før jeg kaster mine trofaste DC-3 ut av flåten min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Skiftede min DC-3'ere (havde 2) ud med Vickers Viking. Bedre range, flere sæder og en bedre hastighed. Også endda samme besætningsstørrelse. Har netop sendt en ordre på en Convair 240 afsted. Så går min DC-5'er på salgsmarkedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Stilig =D Da får jeg kjøpe disse flya =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Herregud så idiotisk. Absolutt alle navn er jo tatt. Er på forsøk nr 15 nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Du kan også bruge tal... F.eks. hvis dit selskap hedder Norway Air2Air så kan ICAO koden være N2A. Du kan ændre den, når du får dit selskap lavet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Rolf Arne, det du kan gjøre er å bare velge noe TOTALT RANDOM. Også skifter du når du har starta. Du kan redigere airline name. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ..på admin siden.. Har fått tak 3 nye DC-3 og 2 DC-5 nå. To Lockheed R6V kommer i ettermiddag etter 48 timer. Har bygd en 17 gaters terminal på Gardermoen får å sikre fremtidig vekst. Har også bygd en terminal med 10 gater i Aarhus og en på 8 i Vilnius. Stats: DOP: €4,363,855 Airline Cash: €29,342,215 Airline Value: €573,679,692 Average Loadfactor: 94.68% Date: 14 Nov 1951 Airspeed AS 57 Ambassador 1 (0) Bellanca Aircruiser 1 (0) Bleriot 125 1 (0) Boeing 307 Stratoliner 1 (0) Boeing 377 Stratocruiser 2 (0) Burnelli CBY-3 1 (0) DH.104 Dove 1 1 (0) Douglas DC-3 35 (0) Douglas DC-5 3 (0) Lockheed R6V Constitution 2 (2) Vultee V-1 1 (0) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Venter et par dage inden nyt fly bliver bestilt. Jeg går efter Constellation L-1049. Mangler bare lige 30 mio kr. Men de kommer snart. DOP: €1,712,928 Airline Cash: €28,479,340 Airline Value: €229,913,968 Boeing 377 Stratocruiser 2 (0) Convair 240 3 (1) Douglas DC-5 1 (0) (bliver udskiftet med en Convair der er i order) Martin 4-0-4 1 (0) Vickers VC.1 Viking 3 (0) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sats heller på R6V. Flere pass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har 2 boeing 377 nå ) Jeg trenger 1 gate til på gardermoen og bergen for å bygge hub;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Sats heller på R6V. Flere pass. Men også mye langsommere... 263 mod 380. Kan næsten nå 1 hel flyvning til Chicago eller Seattle med den hastighed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hmm .. Nå begynner det å bli dårlig med gates rundt om .. Ossen skal dette problemet bli løst? Snart er det jo fullt EVERYWHERE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Byg en terminal med nogle gates, og du kan bruge dem. SÅ sparer du også en del af din gaterent. Der er vist noget med, at hvis man bygger for mange gates, og ikke bruger dem, så kan spillet tage dem fra dig, og dermed få dem ud på markedet. Det det er faktisk ikke smart, at bygge 17 gates, og msåke kun bruger 8. Så vil du måske komme af 9 gates. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Lige en lite update: Har lavet et mye simpelt logo for Nordic Alliance: Mit seslkaps logo med Nordic Alliance logoet inde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vil leie en Bellanca Aircruiser for 100 000 i 30 mnd? Har to stk. til utleie. Eller er det noen som vil leie en DH.84 Dragon for 60 000 i 30 mnd? Har forsatt litt lav DOP: Nilsen Airline: DOP: €130,806 Airline Cash: €6,464,320 Airline Value: €17,661,372 Average Loadfactor: 100.00% Date: 20 Nov 1951 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Opgradere nu min flåde. Jeg skifter alle mine Vickers Viking ud med Convair. Så har bestilt 3 nye Convair-fly, som erstatning. Så der går lige nogle dage, inden jeg har penge nok til L-1049'eren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.