Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det igrunn er litt fint at du ikke kan gå i minus.

Men dumt på en annen måte .. Man må jo satse penger. La oss si at man kunne gått maksimalt €2 mill i minus da. (kommer ann på inntekt)

Men .. hmm .. navn a ..

"Fake airline" haha ..

Nei sorry ..

Er ikke helt god der ..

• Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Er dere sikre på at leasing rate er monthly? Hvis dere går in på finance screen vil dere se at i budsjettet er månedtlig gateleie tatt med, men leasing av fly (dersom du har det) er ikke tatt med. Kan leasing beløpet være et engangsbeløp? Jeg leaset en dc-3 for €1,1mill. Hvis det er per mnd. er det jo vanvittig dyrt! :crazy:

Skrevet

Da er Nordic Alliance oprettet! :D

Skriv en PM til mig med dit selskabs navn.

Det du gør er, at du trykker på Admin. Vælg så Join Alliance og find Nordic Alliance på listen. Derfra kan jeg ikke huske hvordan du ellers gør, men det er ikke svært.

Skrevet
Hvem her driver på med et selskap som heter BratSAS? Den jævelen driver med priskrig. Burde andmelde deg for prisdumping :P

Ha! Du har ikke et ord du skulle sakt! :P

Måtte legge ned min rute til KKN pga. Norving og dine lave priser :P

Men ja, BratSAS har sykt lave priser og stjeler mine ruter :cry:

Skrevet

Et problem er at jeg prøver å få til min første flight fra en alliancehub. Det som er problemet er at flyet kommer ikke opp når jeg skal velge fly. Det er en DC-3 med 5 timer ledig på en flight fra Manchester til Liverpool. Noen som vet som er galt?

Skrevet

Bare for artighet leger jeg ut rutekartet mitt og hvordan DC-3`ene og logoen min ser ut:

DC-3`ene mine ser sånn ut:(laget i farten :D )

dc3_500.jpg

Rutenettet:

gcmap.gif

Logoen:

logo2.gif

EDIT: Nye ruter:

gcmap-1.gif

Kjøpte forresten en Bellenca på billigsalg isted. 850,000 :D

Utsetter kjøpet av en ny DC-3 til imorgen tidlig.

Skrevet

Kjøpet av en DC-3 utsettes til imorgen etter skolen. Kjøpte en Vultee V-1 til en litt lengre rute.(den skal brukes til leasing senere) Fy søren så hekta jeg er!!

I morgener faktisk Bellencaen ``nedbetalt´´ så da er det kun profit! :grin: :D :D Så da ser det sånn ut:

Aircraft ID Aircraft Name Aircraft Type Hours Age Status Book Value Daily Profit

22738 The important Vultee V-1 0 0 On Order €2,377,761 €0

5771 Flying king Bellanca Aircruiser 2 0 In Service €864,845 €83,784

16848 Queen of Norway Douglas DC-3 1 0 In Service €3,888,083 €178,193

19574 Nordic chief Douglas DC-3 0 0 In Service €3,922,183 €169,142

Skrevet
Kjøpet av en DC-3 utsettes til imorgen etter skolen. Kjøpte en Vultee V-1 til en litt lengre rute.(den skal brukes til leasing senere) Fy søren så hekta jeg er!!

I morgener faktisk Bellencaen ``nedbetalt´´ så da er det kun profit! :grin: :D :D Så da ser det sånn ut:

Aircraft ID Aircraft Name Aircraft Type Hours Age Status Book Value Daily Profit

22738 The important Vultee V-1 0 0 On Order €2' date='377,761 €0

[/quote']

Careface:P

Utrolig mange useriøse "selskaper" der ute..Lofoten Group er noen av de, med en bilettpris på ca 20

Skrevet

22738 The important Vultee V-1 0 0 On Order €2' date='377,761 €0

[/quote']

Careface:P

Utrolig mange useriøse "selskaper" der ute..Lofoten Group er noen av de, med en bilettpris på ca 20

Hva betyr careface??? :D

Skrevet

Jeg flyver med mine 3 fly. Vil som næste fly have enten en Curtis CW-20 eller hvis jeg venter længe nok, så en DC-6B :D

Da jeg startede havde jeg mellem 80 % og 90 % af alle flyvninger på CPH-BLL, men så kom konkurrencen, og jeg besluttede, at når prisen var på 1 € ville jeg stoppe helt på den rute.

Der gik 1½ dag (IRL) så var prisen 1 € også kan man ikke tjene penge, lige mye hvor ofte du flyver. Så jeg droppede CPH-BLL og har ikke været der siden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...