Daniel Larsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei alle sammen! Jeg er nå klar for min Controller 1 CPT til Søndagen. Jeg håper mange av dere velger å ta turen for å hjelpe meg med nå neste hakk på rangstingen Sted: Gardermoen Approach (120,450) Tid: 2000-2130 lokal tid (1800-1930 UTC tid) Dag: Søndag 7.Oktober 2007 Velkommen Vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 jeg kommer gjerne flygende, men klok av skade må jeg spørre: Sitter du fra og med 20 lokal tid til og med 21.30 lokal tid? Eller er ATC borte når du/hvis du har bestått? Kan man altså regne med at du sitter der i hele den annonserte tidsperioden? Mvh, Tore Stabell (MD-80, garantert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, Tore. Det blir nå lagt vekt på at man skal sitte ut hele det tiden man annonserer, så jeg kommer til å logge meg på litt før 20:00 og sitte til 21:30 Takk for at du ønsker å hjelpe til Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kommen noen til å sitte Oslo Control? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ja. Eivind Fosse Det er forøvrig godt mulig at Daniel sitter lengre enn 21.30. Men minst til da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heisann Daniel! Veldig dumt at jeg ikke får stillt opp på utsjekken din i dag, men som du vet som rekker ikke tiden til det! Men uansett så burde ikke dette være noe problem får deg, pyyj en liten utsjekk! Nail utsjekken Daniel, så snakkes vi! Mvh Lars Petter Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kommer for å lage ett helvete for deg Daniel! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Idag skal jeg ut i ilden Husk Gardermoen fra 2000 lokal tid! Christian Sager skal sitte Oslo kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lykke til hilsen EZY812 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Besto du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er nå C1. Takk til alle som fløy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Og Vaccsca kan nå gratulere Daniel! Edit: Og tusen takk til Erik som tok GND, Gunnar som kjørte en RDOF, Tom som tok en missed approach og Jonas som tok en EMRG Og før noen sier noe, GND ble plassert fordi en C1 CPT har ikke som hensikt å se om kandidaten kan å gi klareringer, men mer det som skjer i lufta. Så vi kan plassere GND eller TWR når vi ser det er nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Grattulerer fra "Down Under" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer, Daniel! Og det var riktig skøy å sitte bare ground også når det var så mye fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer' date=' Daniel! Og det var riktig skøy å sitte bare ground også når det var så mye fly [/quote'] Hehe, det kan jeg tenke meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Grattis Daniel. En lang vei fra en pipete stemme på radioen til en verdig og god ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer Daniel. Velfortjent. Du gjorde en strålende jobb. Tidvis masse trafikk i nord også. Evenes var fullpakket med fly i korte perioder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer Daniel! Hilsen Deisel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer Daniel! Hilsen Deisel Heisel Takk for alle gratulasjonene. Det var deilig å kommme tilbake til kontroll posisjonene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.