Gå til innhold

Skjorter, krus og ferie


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i grunn håpet å komme i denne situasjonen, men i disse sommertider var det vel ikke til å unngå.

Skjortene og krusene deres er bestillt, men de er ennå ikke kommet til meg. Årsaken til dette er så mangt; vi var litt sent inne med bestillingen siden mange bestillte i siste liten. Relamebyrået hadde trøbbel med å konvertere logoen til riktig format. Og til slutt har mange ferie slik at ting tar lang tid over alt.

På toppen av alt reiser jeg på ferie nå og blir borte i en uke. Dette vil si at jeg ikke har noen mulighet til å sende ut skjorter og krus om de dukker opp i neste uke. Jeg beklager dette, men jeg lover at det første jeg gjør om en uke er å få sendt ut skjorter og krus (hvis de er kommet da...)

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg regner med du IKKE hadde håpet å havne i en slik situasjon [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det haster ikke for min del, men det hadde jo også vært hyggelig å ta t-skjorta i bruk før sommeren er over [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Da er skjortene endelig på tur til dere. Jeg klarte bare å få pakket ca. halvparten før fristen for å sende post gikk ut i dag, og det vil si at noen av dere vil ha skjorten(e) i postkassen i morgen (lørdag), men en del av dere må nok vente til mandag.

Du gjør en kjempeinnsats, Dag! Det som er litt synd her er at du sender skjortene nå og krusene senere. Det må jo bety at du får ekstra kostnader forbundet med dette, og det var jo ikke meningen.

For egen del vil jeg si at det ikke hadde gjort noe om du hadde ventet med å sende skjorte og krus samlet til du hadde fått alt inn "på lager" (jeg mener: for å spare porto).

Takk igjen, Dag! Din innsats i FS-miljøet her i Norden er betydelig, og det blir satt pris på!

Ha en fin helg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at t-skjortene blir sendt nå, det er kanskje noen som har lyst til å slenge t-skjorta på seg mens det ennå er noe igjen av sommeren [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Ellers går det sikkert bra med portoen, siden hver enhet har dette inkludert i prisen ettersom jeg forstod [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn økonomisk gjør ikke dette noe særlig, men det hadde vært greit å kunne bruke skjortene som "embalasje" for krusene til de av dere som skulle ha begge deler. Men jeg finner sikkert ett eller annet materiale jeg kan bruke slik at ikke krusene blir knust av posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Jeg synes det er flott at t-skjortene blir sendt nå, det er kanskje noen som har lyst til å slenge t-skjorta på seg mens det ennå er noe igjen av sommeren


Ja, ikke misforstå, jeg synes også det er flott at Dag gjør dette [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

quote:

Sånn økonomisk gjør ikke dette noe særlig, men det hadde vært greit å kunne bruke skjortene som "embalasje" for krusene til de av dere som skulle ha begge deler. Men jeg finner sikkert ett eller annet materiale jeg kan bruke slik at ikke krusene blir knust av posten.

Det var egentlig dette jeg tenkte på, men som jeg ser at jeg ikke fikk formulert klart nok; alt ekstraarbeidet.

Men, men, gjennomsnittstemperaturen om sommeren her på vestlandet avviker ikke så mye i forhold til temperaturen vi har rundt juletider så jeg går med T-skjorte hele året [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] .

Ha en solfylt helg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 21-07-2001: Endret av: Olav M. Rønningen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er T-skjorta kommet vel fram til meg i hvert fall. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Merket/logoen var ikke så veldig prangende (det vises ikke på så veldig lang avstand at man er "flysimmer" eller FligtSim.no-"medlem" [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] ), men flygerne i real reality (jfr. virtual ditto) har jo heller ikke så store "firmamerker". [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Forøvrig var skjorta riktig bra den; nå gleder jeg meg bare til koppen (for været i Trondheim de siste dagene har nemlig vært mer av type "godt med noe varmt i koppen" enn "godt med noe lett på kroppen"). Men sommeren er forhåpentlig ikke over ennå. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Vennlig hilsen Bjørn R. Nyberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott skjorte det, god kvalitet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Logoen er passe stor etter min smak, jeg liker ikke skjorter med trykk over hele brystkassa.

Noen nevnte caps her, det var ingen dum ide. Dag, når blir det mulig å bestille caps med logo på?

Er ingenting i veien for å utvide sortimentet i fs-butikken vel [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...