Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2007 Dette er den villeste, morsomste, best utførte og mest fantastiske film jeg har sett av FS. Høyreklikk, lagre som, fest sikkerhetsbeltene og se den i full størrelse og max lyd . http://www.rafale-imagery.com/vectors-640.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den var bare rå :grin: Men et spørsmål, hvordan klarte 747'n å kjøre igjen etterpå hvis den var tom for drivstoff :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 He he... Den videoen der var som du sier Ernst rett og slett fantastisk. Tok jo ikke bare "litt" av heller kan man si. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Driiiiiit rå! Digga hvert eneste sekund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hehehe kongebra...men tryr eg hadde drete i buksa og sagt ein del stygge ord om eg hadde flydd den Trike'n :grin: Jækla bra når han gav på for å følge etter :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja jøss!! Bra arbeide som er lagt ned i den filmen. Artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 eid å konge..:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvordan kopierer man linker inn i Windows Media Player? Fâr bare opp "siden kan ikke vises" i IE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Helt rå film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvordan kopierer man linker inn i Windows Media Player? Fâr bare opp "siden kan ikke vises" i IE. Kopier linken og putt den inn i Open URL... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Helt sinnsykt! uten tvil den beste FS videoen jeg ahr sett noen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Uten tvil det beste som noensinne har blitt vist her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 :grin: :grin: :grin: Steinbra video..Absolutt den beste til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fy faen. Hvordan er det mulig å lage noe så bra? Det er noe av det råeste jeg har sett noen gang. All heder og ære til de som har laget dette fantastiske stykke med film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den var bare rå :grin: Men et spørsmål' date=' hvordan klarte 747'n å kjøre igjen etterpå hvis den var tom for drivstoff :confused: [/quote'] Det du ikke fikk se var at det var en tankbil på pletten rett etter landing og fikk ordna nok fuel til at de kom seg av banen. :grin: Heftig video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sykt bra Også ganske imponert over ytelsen til ultralighten. Rå film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S. Todal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 WOW!, mangler bare Ultra High grafikk nå! neida, bare tulla! filmen må som sagt være noe av det beste innen FS!! skulle bare ønske jeg var like flink til å styre 747!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Utrolig rå film det der, eneste jeg ikke likte var musikken, ble utrolig irriterende i lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ajajaj - Nå blei jeg virkelig tom for ord Er selvfølgelig enig med alle over! Lista for FS videoer er satt Happy landings Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.