Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei folkens, det er en god stund siden jeg sist postet her, men tenkte det kunne være interessant for dere å se hva AFG kommer til å release utover i høst. Først slipper vi en Kingair 300, den vil bli å finne på downloads sidene våre i løpet av August, senere kommer endelig Caravelle'en som vi har holdt på med i 2 år nå. Mer info og bilder finner dere her: AlliedFsGroup Her er litt bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette så meget bra ut, personlig er jeg spent på å se King Air 300 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2007 Jøsses, seriøse greier! Dette ser spennende ut, og dere har jo allerede overbevist om kvaliteten gjennom den fantastiske YS-11. Caravellen er jo historisk kjempeinteressant, men jeg må si meg enig med Tom, at den største spenningen dreier seg om KingAir300, noe som bekreftes til de grader med screenshots i deres forum!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Blir dette payware, eller freeware? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 AFG har alltid og vil alltid være freeware! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nice! Det ser veldig bra ut! Også freeware da gitt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Caravelle. Et af flyhistoriens mest kendte fly. Tror det var fordi folk begyndte at flyve på charterferier i den tid, da Caravellen var et mye populært fly. Også er designet af flyet helt i top. Og den model I kommer med der, gør det bare endnu bedre. Den ser WAUW ud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2007 Caravelle. Et af flyhistoriens mest kendte fly. Ja, tiden flyr fort, men jeg husker noen av mine første reiser med fly var nettopp med Caravelle i SAS. Da var flyet supermoderne, med en aura av mystikk rundt seg. Mange år seinere reiste jeg på chartertur med Sterling, som fremdeles brukte Caravelle, og da ble vi skuffet som måtte reise med den gamle museumsgjenstanden :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Da er Kingair'en blitt releaset. Flyet har blitt sendt, Avsim.com, Flightsim.com og selvsagt Flightsim.no. Så får vi se hvem som legger filen opp først! Filen inneholder 2 liveries (D-IBER og LX-SEA) flere liveries og ett paintkit kommer senere. Download her: Avsim Caravellen kommer senere i høst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei, Blir den der Caravellen noe i nærheten av King Air'en, blir den kanonbra. Det tipper jeg. Den King Air maskinen har nesten fått meg over på å fly sivile fly i stedet for alt det militære jeg holder på med..... Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det Caravellen som er "grunnlaget" til britenes Nimrod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei.Kjekt å se en så vakker maskin som Caravellen igjen, har selv vert passasjer på disse, husker jeg reagerte på den rare fasongen det var på vinduene. Nimrod er "av" DeHaviland Comet. Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Søreide -ENBR- Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Er det Caravellen som er "grunnlaget" til britenes Nimrod? Faktisk er Caravellens cockpit tatt omtrent rett fra Britiske deHavilland Comet, som igjen ga grunnlaget for Nimrod. Cockpit vinduene er lik Comet på Caravelle III og VI-N serien (SAS brukte bare III) senere utgaver fra VI-R, 10B, 10R, 11 og 12 brukte litt annerledes cockpit vinduer. Frontvinduene er lik Comet og tidligere utgaver av Caravelle, mens sidevinduene er større. Se bilde for forskjellen: Original/Comet: Comet http://www.airliners.net/open.file/0535593/L/ Caravelle http://www.airliners.net/open.file/0263381/L/ Nye vinduer: http://www.airliners.net/open.file/0342391/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den ser fin ut!!! Når kommer den på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fantastisk, dette her ser jo aldeles nydelig ut. gleder meg til denne blir lagt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ohhh, pent! Dette ser jeg fram til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser nydelig ut, kan jeg spørre hvordan det blir med VC'n på denne babyen her?? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.