Gå til innhold

Kjeller X


Anbefalte innlegg

Etter en god ferie og maaaaange timers jobb så drar det seg til på småflyhavna på kjeller. noe pirk her og der gjenstår men det går da framover

den militære delen har jeg ikke gjort så mye på enda men det kommer .må bare ha tid til det, slenger ut småflyhavna snart . bedre en default syns da jeg ;)

Slenger ut noen bilder av det jeg har gjort så langt

 

Morn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært her på lenge gitt..

driver ikke med fsx no mere ble så lei.. snart 40,, så tia går til å spare penger til ferrari så jeg kan titte på ungjentene om sommeren ;),, ikke at jeg har kommet i overgangsaldern eller no ,svetter litt mere bare hehe...

pakka ligger her gutter Kjeller.zip god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonbra Ulf!

 

Dette gjør livet mitt SÅ mye enklere, da jeg er fersk PPL-A student på Kjeller og trenger å trene radio/prosedyrer, osv, noe FSX duger til i massevis.

 

MANGE TAKK for en glimrende innsats av FSX/gfx-jobb du har delt med oss!

 

Tok meg akkurat en times flytur med det nye scenery'et og ble mektig imponert over likheten med Kjeller småflyhavn...Funker hur bra som helst!

 

Nå trenger vi bare noen til å lage Lillestrøm by og omegn ;-)

 

PS: Hvilket program bruker man for å lage slike addons i FSX?

Tips og hint mottas med takk fra alle!

 

ØE

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frykt Tom.. fila ligger her nå kjellerX.zip grunnen til at den ikke ligger på flightsim.no er at det egentig ikke er ferdig .Etter en hardisk crash mistet jeg nesten alt av filer utenom bilder osv..og klarer ikke få meg selv til å begynne på det igjen og fsx er pakket vekk for godt hos meg .har gått over til x-plane :) som passer bedre til mitt bruk..

 

Ulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...