Ulf H. Aass Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Etter en god ferie og maaaaange timers jobb så drar det seg til på småflyhavna på kjeller. noe pirk her og der gjenstår men det går da framover den militære delen har jeg ikke gjort så mye på enda men det kommer .må bare ha tid til det, slenger ut småflyhavna snart . bedre en default syns da jeg Slenger ut noen bilder av det jeg har gjort så langt Morn igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dette ser supert ut, wow. Gleder meg til dette kommer ut. Meget bra arbeide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dette ser jo super flott ut Gleder meg til dette blir sluppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Excellent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei Ulf. Dette er meget bra spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Enig! Knallbra! Vi trenger et bedre Kjeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er noe av det beste "hjemmesnekra" scenery jeg har sett.Det er helt nydelig.Gleder meg til du slipper dette ut.Jeg håper du fortsetter med flere flyplasser.Vi trenger slike som deg,skal vi få Norske Flyplasser slik som i virkligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2007 Jøss, du får det til å høres så enkelt ut, hva bruker du som verktøy?? Ser knallbra ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bare helt nyyyyyyydelig. Gleder meg Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ser frem til denne myriaden av småflyhangarer! Kjeller er eneste stedet jeg har vært på flyshow, med blant annet Tiger Moth og F-16. Lenge siden nå gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 fy faen..... Jeg sier bare dæven døtte ja.. Dette ble snadder og veldig realistisk. får jo nesten lyst til å fly FSX pga av disse bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Når kommer den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 fy faen..... Jeg sier bare dæven døtte ja.. Dette ble snadder og veldig realistisk. får jo nesten lyst til å fly FSX pga av disse bildene Jøss er du tilbake. Flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå måru følge med; #352532 - 08/05/07 08:12 PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Siden jeg postet et svar her for akkurat et år siden, så har jeg begynt å fly på Kjeller. Og dette er jo klin likt. Herlig! Men hvor ble det av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fyyy f...!! Så utrolig bra, og prikk likt! Nå får du en ung gutt som meg til å punge ut masse penger for pc som kjører FSX... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ahh, knallbra godt du har fått dyttet Birddogen inn i hangaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Men det er lenge siden han startet denne tråden, så det ser ut som om prosjektet har sklidd ut i Nitelva! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Når kommer det ut? gleder meg i all fall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf H. Aass Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 har ikke vært her på lenge gitt.. driver ikke med fsx no mere ble så lei.. snart 40,, så tia går til å spare penger til ferrari så jeg kan titte på ungjentene om sommeren ,, ikke at jeg har kommet i overgangsaldern eller no ,svetter litt mere bare hehe... pakka ligger her gutter Kjeller.zip god sommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanon Ulf! Takk skal du ha for godt utført og nydelig jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Eckermann Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kanonbra Ulf! Dette gjør livet mitt SÅ mye enklere, da jeg er fersk PPL-A student på Kjeller og trenger å trene radio/prosedyrer, osv, noe FSX duger til i massevis. MANGE TAKK for en glimrende innsats av FSX/gfx-jobb du har delt med oss! Tok meg akkurat en times flytur med det nye scenery'et og ble mektig imponert over likheten med Kjeller småflyhavn...Funker hur bra som helst! Nå trenger vi bare noen til å lage Lillestrøm by og omegn ;-) PS: Hvilket program bruker man for å lage slike addons i FSX? Tips og hint mottas med takk fra alle! ØE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei nei nei :eek: Det var det jeg fryktet ville skje! Jeg må reinstallere Kjeller X, men jeg aner ikke hvor jeg har lagret ZIP-fila, og siden til han som laget det er gone. Er det noen som tilfeldigvis har denne pakka? Som forøvrig er en glimrende gjengivelse av Kjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf H. Aass Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ikke frykt Tom.. fila ligger her nå kjellerX.zip grunnen til at den ikke ligger på flightsim.no er at det egentig ikke er ferdig .Etter en hardisk crash mistet jeg nesten alt av filer utenom bilder osv..og klarer ikke få meg selv til å begynne på det igjen og fsx er pakket vekk for godt hos meg .har gått over til x-plane som passer bedre til mitt bruk.. Ulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Om ikke andre har det, har i hvertfall jeg full forståelse for at man kanskje ikke gjør samme prosjekt to ganger i en slik skala du har gjort det. Men gleder meg til å prøve ut KjellerX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Hedlund Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mycket snyggt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.