Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Når jeg ser nesa, tenker jeg automatisk på Embraer jeg ctrl+c ctrl+v :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det flyet der kan vi kanskje se på ENGM om 5-10 år da Icelandair får sine fly! Kjemperar nese men den der er det nydeligste æ har sett i fra Boeing!!! Den vil jeg fly en gang i fremtiden!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nydelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Når jeg ser nesa, tenker jeg automatisk på Embraer jeg ctrl+c ctrl+v Hehe, du har rett, her var det kopier/lim inn Link til Embraer-nese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 I'm in Love! The best looking airplane ever build! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg tror faen ikke mine egne øyne! AKKURAT idet dørene gikk til side klikka hele maskina mi. Er det noen som kødder med meg eller? Er sendinga ferdig nå? FAEN! Boeing sin stream er over, men King5 TV, www.king5.com, kjører sending fortsatt, med bilder fra Everett til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er det mest irriterende jeg har opplevd tror jeg! 70 minutter med taler fra japanere, italienere og alt mulig. Pianospilling, trøbbel med sendinga - og når endelig dørene går opp, og jeg har sett lysglimtet av rommet bak - så klikker PCen!!!! Har fortsatt ikke sett et eneste bilde av flyet. Nå slår jeg av møkkadataen, banner og legger meg! Men det er uansett en stor dag da. Gratulerer med dagen Boeing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Første skikkelige bilde: http://www.airliners.net/open.file/1233546/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Når jeg ser nesa' date=' tenker jeg automatisk på Embraer jeg ctrl+c ctrl+v :grin: [/quote'] Embraer? Har du sett bilder av nesa på deHavilland Comet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke at den er så alt for mye i lufta lengre da Og synes Embraer ligner mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke at den er så alt for mye i lufta lengre da Åja, ble det brått et kriterie også? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis man ser bakover i tid, vil man (etter min mening) finne likheter. Jeg nevte Embraer fordi den flyr enda, og derfor kan lett ble forvekslet på grunn av nesa. Menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gert, pass på så du ikke forveksler Dash-8 med Concorde da Embraer og Boeing burde være veldig lett å se forskjell på. Boeing 787-8 Dreamliner 1 Boeing 787-8 Dreamliner 2 Boeing 787-8 Dreamliner 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hehe, Dash og Concorde skal jeg hvert fall klare å se forskjell på :grin: Personlig synes jeg nesene ligner Men det er ikke noe problem å se forskjell på flyene uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hehe' date=' Dash og Concorde skal jeg hvert fall klare å se forskjell på :grin:Personlig synes jeg nesene ligner [/quote'] På Dash og Concorde??? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Haha, nei :grin: 787 og Embraer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 I den grad man kan si at et fly er søt, så er dette det søsteste flyet jeg noen gang har sett. Skal være på ENGM når Icelandair kommer med sin B787 for ALLER første gang å ta et dusin bilder av den. Boeing, dette var rett å slett nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mhm, nydelig! Det fineste flyet Boeing har kommet med så langt. Skulle likt å sett det i SAS' flåte! Det flyet skal jeg fly med, det er helt sikkert . Så da er det bare å vente på A350, tipper det vil bli ganske lekkert det også :grin:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det fineste flyet Boeing har kommet med, er og blir 757... 787 ser jo bare ut som om en 767 som har trillet innom "Pimp my ride"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det fineste flyet Boeing har kommet med' date=' er og blir 757... 787 ser jo bare ut som om en 767 som har trillet innom "Pimp my ride"... [/quote'] Well said :grin: utstyrt med nese fra Comet eller Caravelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det fineste flyet Boeing har kommet med' date=' er og blir 757...[/quote'] Ja... jo... det er noe i det du sier der... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det fineste flyet Boeing har kommet med' date=' er og blir 757...[/quote']Er ikke uening der, om du legger til blended winglets 787 ser jo bare ut som om en 767 som har trillet innom "Pimp my ride"... Da anbefaler jeg at du tar en titt på vingene, de skiller seg ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja B757 (helst i -200 utgaven) er etter min mening, fortsatt den beste klassikeren fra Boeing - en designperle som fortsatt ser bra ut; den dag i dag! Ellers synes jeg nå også B747SP fra Boeing ser artig ut, men når det gjelder høyest utslag på "nusselig skalaen" må nok A318 ta den æren... søt liten sak! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Meget vakkert fly spør du meg Ett par andre bilder; http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6013968&nseq=6 http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6013970&nseq=4 Vi har visst lenge hvordan den skulle se ut. X-Plane modellen vår ble laget for ca 1 1/2 år siden. Må si vi traff forbausende bra http://www.xplanefreeware.net/jim/jpegs/XP8/B787-800/screenshot_12.jpg http://www.xplanefreeware.net/jim/jpegs/XP8/B787-800/screenshot_10.jpg http://www.xplanefreeware.net/jim/jpegs/XP8/B787/screenshot_1(4).jpg -9'ern blir enda finere ser det ut til på vår model ihvertfall. http://www.xplanefreeware.net/morten/8JPG/789.jpg M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 777 er den flotteste av de alle, intill nå....dette er bra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.