Stian Alexander Hoddevik Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Klokka er 07:07 og Braathens rute SK4444(BU) har nettopp teke av frå Gardermoen med kurs for Vigra.. Flytida i dag er berekna til ca 45 minutter. Ruta i dag er OSVIG DTC NIBVA. Vind frå nordvest, opp i kuling, lavt skydekke og regn er meldingane ein får frå Vigra i desse tidlege morgontimar. Ein forventar å lande på 07. Kaptein Hoddevik og hans bessetning ønskar dei 47 passasjerene ombord ei riktig så trivelig reise med SasBraathens og Star Alliance. Siste ordinære flyging med LN-BRI skal i følge SAS gjerast i løpet av denne veka før maskina skal til ettersyn og repainting i SAS sine fargar. Klokka er 08:03 og SK4444(BU) landar på Vigra et par minutt etter rutetid, då eit Ben Air fly brukte litt meir tid på avgang en beregna frå tower. Ein kjend og kjær fugl rullar innover RWY07, med kurs for parking. So får ein takke Braathens for innsatsen. Ei lang epoke med flyging i norske fargar er over, og går inn i historiebøkene. For oss på Sunnmøre er Braathens blitt en del av kvardagen og det vil bli et sakn og sjå Braathens maskinene lande og ta av. Vigra vil nok ikkje bli det same utan gode gamle Braathens. Eg lar bilda tale for seg... Dei er helt uredigerte rett frå FS.. ha ein triveleg dag folkens Siter
Fredrik J Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Flotte farger på bildene. Likte vinkelen på dette bildet spesielt godt. Modellen trakk bildene litt ned. Du kan også lagre dem i .jpg. Siter
Ruben Frydstad Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 tror jeg må drikke resten av vanne nå svelger vane hele tiden i raghalsen nice!! Siter
Ruben Frydstad Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 er ikke dette et gamelt inlag tror det var da jeg holdt på med norge rundt turen min og det var på sommern 2007 men artig og se de bildene igjen syntes de var finne Siter
Werner Rafteseth Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 er ikke dette et gamelt inlag tror det var da jeg holdt på med norge rundt turen min og det var på sommern 2007 men artig og se de bildene igjen syntes de var finne 13. juni 2007. Men det var jo riktig flotte bilder da Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 *Savn* Braathens er utvilsomt det beste av flyselskap noen gang, i mine øyne i allefall. Kommer virkelig til å savne å se de mange Braathens-maskinene komme svevende innover fjorden her i Molde. Siter
Marius hatlehol Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Beklager for å mase, men hva slags scenery er brukt der? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Har du sett hvor gammelt dette tråden er?? Siter
Johan Holmseth Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Norway Airports! Hva fa*n er vitsen med å dra opp en så gammel tråd bare for å si "Norway Airports!" Om du hadde så stor trang så send en PM da! Jeez :crazy: Siter
TOS Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Og kva er vitsen med å dra tråden lengre opp med å spørja om det? Send PM då vel. (Japps... ein smule ironi her). Ser ikkje problemet i at han drog opp denne tråden i det heile. Folk må lere seg å ha betre tålmod her inne. Og banning....tja det får berre deg som person til virka lite utvikla i språkvegen. Ein bør klara å halda seg vaksen nok til å ikkje banne i offentlege fora. Siter
Johan Holmseth Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Den var helt øverst..Men greit, sorry..Synes bare det er unødvendig Siter
Alexander Storvig Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Og banning....tja det får berre deg som person til virka lite utvikla i språkvegen. Tja, ikke ofte du har vært i Nord-Norge høres det ut som. Banning er brukt i nesten hver setning. Sier noen "Hva faen driver du med?" reagerer jeg ikke noe mer enn om de sier "Hva driver du med?", viss du skjønner. For meg er det det samme... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Bildene er sletta eller flytta, så det er ingen vits å diskutere banning her... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.