Gå til innhold

Airshows


Erik Hosle

Anbefalte innlegg

02 - 03 juni Sola 70 år

10 juni Aalborg Airshow

18 - 24 juni Paris Air Show

30 juni - 1 juli RAF Waddington International Air Show

13 - 15 juli RIAT, Fairford

28 - 29 juli Luxembourg Air Show

18 - 19 august Roskilde Airshow

20 august Redbull Air Race, Budapest

25 - 26 august Rygge Airshow

25 - 26 august Oppenheim International Airshow

25 - 26 august Dittingen Airshow

08 september RAF Leuchars Air Show

 

 

...for å nevne noe... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult og fått med seg det, uten at jeg vet noe om hva som skjer på dette flyshowet.

Skulle likt å visst det selv også, men hjemmesiden deres har ikke blitt oppdatert siden den kom opp så...alt jeg har hørt om showet er at det skal være stort, med display teams i samme klasse som Thunderbirds (men tydeligvis ikke Thunderbirds), og jeg lurer veldig på hvem det skulle være, det ser ikke ut til at noen av de store europeiske teamene kommer (det vil si, jeg har ikke sett noe program for Red Arrows denne sesongen ennå), så jeg er litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, syntes ikke det gjør så mye. Amerikanerne kan det der å lage show. Sist jeg var på Nellis var det både veteranfly,Vietman-era fly, Air racing og diverse andre godsaker. Da gjore det ikke så mye at det var ett ganske så amerikansk preg. Det er jo litt lettere for de forsjellige flyvåpen å samles i Europa framfor i USA pga avstandene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...