Erik Hosle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet om det kommer noen store airshows rundt om i Europa til våren/sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 The Royal International Air Tattoo og Paris Airshow er vel de største. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fairford. Hyllest ifm USAF's jubileum. Rundt tall. Husker ikke nøyaktig farten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sjekk den første linken min Andreas "This summers Royal International Air Tattoo will host Europe's largest tribute to the United States Air Force on its 60th anniversary.". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 02 - 03 juni Sola 70 år 10 juni Aalborg Airshow 18 - 24 juni Paris Air Show 30 juni - 1 juli RAF Waddington International Air Show 13 - 15 juli RIAT, Fairford 28 - 29 juli Luxembourg Air Show 18 - 19 august Roskilde Airshow 20 august Redbull Air Race, Budapest 25 - 26 august Rygge Airshow 25 - 26 august Oppenheim International Airshow 25 - 26 august Dittingen Airshow 08 september RAF Leuchars Air Show ...for å nevne noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Argh! Hvorfor er jeg på Ungdomsmesterskapet i friidrett i Kristiansand akkurat når det er flyshow på Rygge?! Hadde vært kult og fått med seg det, uten at jeg vet noe om hva som skjer på dette flyshowet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Argh! Hvorfor er jeg på Ungdomsmesterskapet i friidrett i Kristiansand akkurat når det er flyshow på Rygge?! Rygge Airshow blir selvsagt dritbra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde vært kult og fått med seg det, uten at jeg vet noe om hva som skjer på dette flyshowet. Skulle likt å visst det selv også, men hjemmesiden deres har ikke blitt oppdatert siden den kom opp så...alt jeg har hørt om showet er at det skal være stort, med display teams i samme klasse som Thunderbirds (men tydeligvis ikke Thunderbirds), og jeg lurer veldig på hvem det skulle være, det ser ikke ut til at noen av de store europeiske teamene kommer (det vil si, jeg har ikke sett noe program for Red Arrows denne sesongen ennå), så jeg er litt skeptisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ang USAF 60 år så kommer hovedshowet der til å være på Nellis AFB, Las Vegas Nevada. Med litt flaks skal jeg på det showet. Se på http://aviationnation.org/an2007.html Thunderbirds og F-22 Demoteam er allerede bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde vært kult å fått med seg et airshow i USA en gang, men syns det er litt kjipt at det er utelukkende amerikanske deltagere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nja, syntes ikke det gjør så mye. Amerikanerne kan det der å lage show. Sist jeg var på Nellis var det både veteranfly,Vietman-era fly, Air racing og diverse andre godsaker. Da gjore det ikke så mye at det var ett ganske så amerikansk preg. Det er jo litt lettere for de forsjellige flyvåpen å samles i Europa framfor i USA pga avstandene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg skal til Oshkosh i sommer på Airventure! Noen som har vært der og kan fortelle meg hvordan det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Legger turen til Rygge i August, Har gått å sett på en film derfra fra 1989 (tror det var 40års jubileumet til 336 skvadronen), så jeg er helt klar for å se noe slikt selv. 25 - 26 august Rygge 70 år På nettsiden deres står det at det er fordi 720 skvadronen blir 40 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du har helt rett... ...sånn går det når man kopierer andres verk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 til dem af jer, som måske vil til Roskilde Airshow i august, så her jeg lige hjemmesiden, hvor I kan se hvad der kommer og måske kommer. www.airshow.dk/program.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hallojs... Noen som bor i nærheten av Rygge og har husrom for 2 stakkars svensker (meg og far) som tenkte ta oss over til et litt mer spennende program en det Sverige har å tilbyr ? PM meg gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 For de som liker Warbirds... dette er et must DUXFORD Flying Legends Air Show 7 til 8 Juli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For stemning: Blenheim Festival of Flight 22. juli. I år er det Breitling sitt jet team som har finalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For de som liker Warbirds... dette er et must DUXFORD Flying Legends Air Show 7 til 8 Juli Ja, der skulle det vært mer enn OK å ha vært! Tror forresten at Dakota Norway skal dit med DC-3'ern, men det skulle ikke forundre meg om alle setene er solgt allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.