Gå til innhold

VFR Flyklubb


Trond Meier

Anbefalte innlegg

Christian Sager har postet følgende på Vaccsca sine websider

 

Hei folkens.

 

Sitter her med en tanke som jeg tror kanskje flere vil like.

 

Hva om vi starter opp en slags "VFR Flyklubb" ?

Der de som ønsker tar en til to kvelder i måneden og flyr VFR mellom en del flyplasser.

Tanken er egentlig å få samlet de som liker denne type flyving, og ta noen turer sammen.

Man trenger ikke å vite alt om denne type flyving for å delta på noe slikt selvfølgelig, men jeg kan garantere at man vil lære av hverandre.

 

En tur et par helger eller kvelder i måneden kan jo være kjempe morsomt for oss alle, Komme oss ut av 737n og sette oss i Cessnaen

Tror dette kan være en mulighet for de som ønsker å "utvikle" seg litt som VFR pilot også.

 

Web side er lagd, og noen har meldt seg

Ikke noe fancy nettside, kun for info!

 

Er dette noe du kunne tenke deg å være med på?

Hva er dine tanker om noe slikt?

 

Se www.tinger.biz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som svarer meg på forumet der, så jeg spør her... Skal vi heller ikke ta turen på søndag? Da tror jeg flere kan være med, inkludert meg selv! Skal nemlig ut på lørdagskvelden, men har ingenting å gjøre på søndag ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Marcus, men datoen for første tur er satt. Vi har lagt inn en avstemmning i forumet hvor dere kan stemme på hvilken dag dere vil fly turene. En av grunnene til at det blir på lørdag er at det allerede er bestillt atc til denne dagen.

Håper du kan finne tid til denne dagen. Vært hyggelig om mange hadde vært med fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men får ikke SB3 til å funke spes. bra. Problemet er etter pålogging til Vatsim, så blir forsvinner cockpiten (ansett fly), altså det blir svart i hele bredden under den delen av de 2 synlige SB-sakene som står øverst i bildet. Flytter jeg den øverste nedover blir mer og mer av cockpit synlig, men det gjenstår altså fortsatt en rel. stor helt sort kant nederst som jeg ikke blir kvitt. En annen ting med å ha de helt nederst er at den ene blå saken gjerne forsvinner, og selvfølgelig at man ikke ser teksten/meldingene som skrives.

 

Har sett gjennom mange av sidene om teknisk support på hjemmesidene til SB, men har ikke funnet noen god løsning ennå. Slettet også SB-3.0 og installerte SB-3.1 akkurat, men akkkurat samme problemet er der fortsatt. :confused:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...