KJ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har Hovercontrol sin 412 for fsx. Elsker å fly heli. Masse erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg flyr Seaking ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg er med Kan fly Bell 412!! dette høres mega kult ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 EC-135 høres greit ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvem skal fly flyet i nød da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Hvem skal fly flyet i nød da? Jeg skal ha noen som er flink med å simulere en flystyrt, være god å prate med ATC...Er interessert i at en ekte pilot kunne gjøre det. Men hvis ikke så får jeg se hvem som skal gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 rgr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kom til å tenke på mission editor'n. Kan du ikke bruke effekter som i eksplosjoner og røyk etc. Eller blir vel litt vanskelig i multiplayer. Da måtte du vel lage det som en addon som alle har lagt inn. Hadde vært rått uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 er ikke det i FSX da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 er ikke det i FSX da? FsX og Fs9 går fint på samme server... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tengte på det Knut sa om oppdrag effekter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har dere helt glemt Piper og Cessna osv? Alle ga flyene? NAK Flytjeneste vet dere, de driver jo ofte med søk. Og så vidt jeg vet, er det ikke ECer i Nord-Norge. Ofte er det NAK flytjeneste som er og driver søk. Mer om NAK flytjeneste kan dere finne her: Clicky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg stiller opp Samma F*** hva jeg skal fly bare gi meg noe . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Har dere helt glemt Piper og Cessna osv? Alle ga flyene? NAK Flytjeneste vet dere, de driver jo ofte med søk. Og så vidt jeg vet, er det ikke ECer i Nord-Norge. Ofte er det NAK flytjeneste som er og driver søk. Mer om NAK flytjeneste kan dere finne her: Clicky Neida har ikke glemt GA flyene.. Nu er det så si bestemt at dette skal bli nede på vestlandet på en flytur mellom Oslo og Førde, da dette flyet forsvinner fra Radaren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke for å være pessimist, men jeg ser for meg et helt fryktelig kaos med fly og helier over alt All heder og ære dersom dere klarer å organisere noe slikt. Jeg har desverre ikke muligheten til å delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, jeg kan fly rekogniseringsfly (Cessna/Piper) Kim Ruben. Bare si dag og klokkeslett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, jeg må også vite klokkeslett og dato. Er borte til mandag eller tirsdag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, jeg kan fly rekogniseringsfly (Cessna/Piper) Kim Ruben. Bare si dag og klokkeslett.. Regner med dette blir til helgen som kommer... Vi har en del planleggeing på dette! Men til helgen altså om en uke, så starter vi opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Status på dette prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kim Ruben, ring meg på skype når du får tid ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og dette har du ik sagt mykje til meg om nei... Men eg stiller garanter opp... Blir Dauphin 365 N2 frå Luttransport på meg då eller SAR fra Airlift.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 blir med jeg:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg blir med, ikke helikopter(har ikke joystick) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 tenker jeg skal prøve å få pappa til å stille kortet sitt til disposisjon, slik at jeg kan få kjøpt CS sin C-130 så fort han kommer hjem fra jobb, så hvis det er noen muligheter der er jeg gjerne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Beklager at jeg ikke svarer... Men de som har med internett her jeg bor de holder på med noen kabler, så internett er nede vil ikke få det opp før tidligst mandag, de måtte bestille noen deler... Så er forhåpentligvis online igjen til uka.. Når det gjelder denne filmen så har jeg planlagt en del, skjærte seg litt da internett ble kobla ned da denne filmen skulle begynnes på beklager dette... Regner med at dette blir lagd i løpet av neste helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.