Petter Kverneng Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg skal kjøpe meg pedaler til FS idag. Men det står mellom to. Komplett.no Og flightsim.no Noen som har erfaring med noen av disse? komplett sin er jo billigere. Men er de bedre? -PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har CH sin på flightsim.no her og er stor fornøyd!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det er en som har kjøpt den som sier at bremsen går istykker lett. Pluss at jeg syns den ser litt plastikk aktig ut. Men jeg tro kanskje jeg går for den her på flightsim.no. Flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er en som har kjøpt den som sier at bremsen går istykker lett. For å si det slik - Jeg har solgt hundrevis av disse, og jeg kan telle på en hånd de det har vært feil på (Og av disse tror jeg 2 hadde feil fra fabrikk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har selv CH-Yoke, Ch-Propedals og CH-Throttle Quadrant kjøpt her i Flightsim shoppen. Bruker samtlige relativt mye og har aldri hatt problemer. Bruker også Precision-flights Jet-liner Yoke, pedals og TQ som er i en høyere klasse men til en helt annen pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Pluss at jeg syns den ser litt plastikk aktig ut. Jeg for min del synes det ser ut som at det er saitek som er mest "plast". Har aldri hørt noen klager fra noen med CH. Og om jeg selv skulle kjøpt pedaler nå, hadde det blitt CH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg ser mange "proffe" Simcockpits med både CH-Yoke og Pro-Pedals, men få med Saitek-pedals. CH'en kan vel ikke være så helt gal med sitt "plastiske" utseende? Men det er alt etter hva man er villig til å betale for utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg ser mange "proffe" Simcockpits med både CH-Yoke og Pro-Pedals, men få med Saitek-pedals. CH'en kan vel ikke være så helt gal med sitt "plastiske" utseende? Men det er alt etter hva man er villig til å betale for utseende. Det har vell noe med å gjøre med at Saitek`s pedaler er omtrent helt nye på markedet. CH har vell hatt pedalene sine i omtrent et tiår nå! Har selv CH sine pedaler, men skal kjøpe Saitek sine ute på høsten en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Da fikk jeg tilbake de 2000 kronene broren min skyldte meg. Skal bestille CHen snart. Skal være så frekk at jeg kjøper en film eller to også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei Er vel kun ch som gjelder er det ikke det da. Har selvhatt ch i mange år. Fra dem analoge til dem jeg har nå USB. Fungert perfekt Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 http://www.simhq.com/_technology2/technology_104a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 http://www.simhq.com/_technology2/technology_104a.html Ahh, X52PRO tar seg godt ut på pulten min gitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er en som har kjøpt den som sier at bremsen går istykker lett. For å si det slik - Jeg har solgt hundrevis av disse, og jeg kan telle på en hånd de det har vært feil på (Og av disse tror jeg 2 hadde feil fra fabrikk). Mine "mistet bremseefekten" på en side etter noen dager, sendte dem til reparasjon, så ble de stående 2 uker på omlastingsterminalen i Fauske før jeg fikk dem tilbake og deretter har de funket fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ja. Det er jo bare å sende dem inn om noe går galt. Gleder meg til de kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mistet bremse funskjonen på ene pedalen. Hadde kjøpt fra utlandet via nettbutikk, huska ikke hvilken. Så jeg tok kontakt med CH direkte.. Har jo garanti på sakene tenkte jeg... Konklusjonen var at de ikke ville ta imot den fordi det ville koste meg/dem eller oss så masse i frakt... Så der ble jeg lurt gitt.. har ikke funnet noen som ville overta disse og gi meg et par nye heller.. tenker da på firma som selger.. det var det eneste forslaget som var fornuftig.. Det neste forslaget jeg fikk fra CH var at jeg kunne reparere selv.. men da forsvinner jo igjen garantien, og da får jeg hvertfall ikke noe om jeg ødelegger enda mere.. noe som de sa også var mulig, grunnet fjær og greier som kan "skyte" avgårde... så pr nå har ikke mine fly bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Mistet bremse funskjonen på ene pedalen. Hadde kjøpt fra utlandet via nettbutikk, huska ikke hvilken. Så jeg tok kontakt med CH direkte.. Har jo garanti på sakene tenkte jeg... Konklusjonen var at de ikke ville ta imot den fordi det ville koste meg/dem eller oss så masse i frakt... Så der ble jeg lurt gitt.. har ikke funnet noen som ville overta disse og gi meg et par nye heller.. tenker da på firma som selger.. det var det eneste forslaget som var fornuftig.. Det neste forslaget jeg fikk fra CH var at jeg kunne reparere selv.. men da forsvinner jo igjen garantien, og da får jeg hvertfall ikke noe om jeg ødelegger enda mere.. noe som de sa også var mulig, grunnet fjær og greier som kan "skyte" avgårde... så pr nå har ikke mine fly bremser Du trenger ikke være redd for å åpne pedalene. Ingen deler som spretter til alle kanter der. Åpnet pedalene mine selv i helgen for rengjøring og det gikk overaskende lett å få dem sammen igjen. Garantien er en annen sak, men mine er såpass gamle at det ikke er noe garanti på dem likevell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for det tipset Sindre.. da kan det hende jeg drister meg til det.. Garantimessig hade jeg jo ikke noe å hente uansett.. så får vi se... Takker igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det var ikke noe problem hos meg ihvertfall. Det er ikke mange delene inni der. Og det er bare to store fjærer som er lett å feste igjen dersom de skulle falle av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Saitek PRO Rudder Controller er helt fantastisk og jeg ville ikke byttet dem mot CH sine om jeg så fikk 20 stykker med på kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skal gjøre det vidar.. Og trenger jeg hjelp så kommer du vel en snartur fra narvik og hjelper meg Skal se på det i morgen når jeg kommer hjem etter endt vakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe.. tror nok det går bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg kjøpte Saitek sine pedaler for 3-4 mnd siden, og er kjempe fornøyd med pedalene. De er meget behagelige og svært praktiske grunnet alle justeringene man kan gjøre med dem. f.eks Stille inn hvor mye trykk som må til for å trykke inn pedalene og stille inn hvor lange føtter man har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.