Gå til innhold

Pedaler . Hvilke?


Petter Kverneng

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange "proffe" Simcockpits med både CH-Yoke og Pro-Pedals, men få med Saitek-pedals. CH'en kan vel ikke være så helt gal med sitt "plastiske" utseende? Men det er alt etter hva man er villig til å betale for utseende. ""
Det har vell noe med å gjøre med at Saitek`s pedaler er omtrent helt nye på markedet. CH har vell hatt pedalene sine i omtrent et tiår nå! Har selv CH sine pedaler, men skal kjøpe Saitek sine ute på høsten en gang...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som har kjøpt den som sier at bremsen går istykker lett.

 

For å si det slik - Jeg har solgt hundrevis av disse, og jeg kan telle på en hånd de det har vært feil på (Og av disse tror jeg 2 hadde feil fra fabrikk).

Mine "mistet bremseefekten" på en side etter noen dager, sendte dem til reparasjon, så ble de stående 2 uker på omlastingsterminalen i Fauske før jeg fikk dem tilbake og deretter har de funket fint ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet bremse funskjonen på ene pedalen. Hadde kjøpt fra utlandet via nettbutikk, huska ikke hvilken. Så jeg tok kontakt med CH direkte.. Har jo garanti på sakene tenkte jeg...

 

Konklusjonen var at de ikke ville ta imot den fordi det ville koste meg/dem eller oss så masse i frakt... Så der ble jeg lurt gitt.. har ikke funnet noen som ville overta disse og gi meg et par nye heller.. tenker da på firma som selger.. det var det eneste forslaget som var fornuftig.. Det neste forslaget jeg fikk fra CH var at jeg kunne reparere selv.. men da forsvinner jo igjen garantien, og da får jeg hvertfall ikke noe om jeg ødelegger enda mere.. noe som de sa også var mulig, grunnet fjær og greier som kan "skyte" avgårde... så pr nå har ikke mine fly bremser ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet bremse funskjonen på ene pedalen. Hadde kjøpt fra utlandet via nettbutikk, huska ikke hvilken. Så jeg tok kontakt med CH direkte.. Har jo garanti på sakene tenkte jeg...

 

Konklusjonen var at de ikke ville ta imot den fordi det ville koste meg/dem eller oss så masse i frakt... Så der ble jeg lurt gitt.. har ikke funnet noen som ville overta disse og gi meg et par nye heller.. tenker da på firma som selger.. det var det eneste forslaget som var fornuftig.. Det neste forslaget jeg fikk fra CH var at jeg kunne reparere selv.. men da forsvinner jo igjen garantien, og da får jeg hvertfall ikke noe om jeg ødelegger enda mere.. noe som de sa også var mulig, grunnet fjær og greier som kan "skyte" avgårde... så pr nå har ikke mine fly bremser ""

Du trenger ikke være redd for å åpne pedalene. Ingen deler som spretter til alle kanter der. Åpnet pedalene mine selv i helgen for rengjøring og det gikk overaskende lett å få dem sammen igjen. Garantien er en annen sak, men mine er såpass gamle at det ikke er noe garanti på dem likevell...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Saitek sine pedaler for 3-4 mnd siden, og er kjempe fornøyd med pedalene. De er meget behagelige og svært praktiske grunnet alle justeringene man kan gjøre med dem. f.eks Stille inn hvor mye trykk som må til for å trykke inn pedalene og stille inn hvor lange føtter man har ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...