Gå til innhold

Jeg takker av som chief AOR Norway


Hanne Mæland Strand

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter en tids betenkning har jeg i dag informert Marek om at jeg ønsker å avslutte mitt engasjement i Vaccsca for denne gang.

 

Da jeg ble valgt, hadde AOR Norge nettopp vært igjennom en krise, og da ingen hadde meldt seg villig til jobben tre timer før fristen løp ut, meldte jeg meg. Jeg tror at det er utrolig viktig for Norge at vi til enhver tid har en AOR Chief til å hevde Norges syn i Vaccsca.

Jeg har hele tiden sett for meg at jobben - denne gangen - ville være ganske tidsbegrenset (pga. studier etc.), men hadde egentlig tenkt å sitte en smule lenger enn dette.

Nå gjør andre faktorer rundt meg det nødvendig å takke av allerede nå.

Jeg håper og tror at det nå har roet seg tilstrekkelig til at alle de dedikerte og kunnskapsrike kontrollerne i AOR Norway nok en gang kan trekke sammen og gjøre en innsats for AOR Norge og vaccsca. Dette skal dere klare!!

 

Jeg vil benytte sjansen til å takke mine gode venner og kollegaer Erik Schøyen og Jan Kristiansen. Dere har gjort en fremragende innsats for både AOR Norway og vaccsca. Tusen takk skal dere ha!

 

Jeg har informert Marek om at jeg - om ønskelig - kan sitte videre inntil en etterfølger har blitt valgt, men dette er helt og holdent en avgjørelse som er opp til Marek og det øvrige styret.

 

Jeg vil takke dere alle for innsatsen i tiden som har vært, og ønske dere riktig lykke til videre! Jeg er stolt over å være i AOR Norway, og håper å se mye til dere alle også i fremtiden. Jeg vil trolig bli lite å se de nærmeste månedene, men håper det kan endre seg med tiden.

 

Resume own navigation, radar service terminated. Accsca3 out. Glad i dere alle!

 

 

Happy landings and handoffs,

 

Hanne

 

Chief AOR Norway in emeritus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pof-fil

Påbegynt arbeidet med å oversette VFR-manual

Påbegynt arbeidet med å lage ATC-kart for de største flyplassene.

Arrangert ett event: Northern Norway Event

Talt Norges interesser i endel styresaker av større og mindre viktighet, bl.a. ansettelse av Training Director.

Forsøkt og oppfordret nordmenn til å søke ledige posisjoner i VACCSCA.

Utarbeidet et måldokument etter innspill fra medlemmene.

Generelt vært med å stabilisere en skute som var i ferd med å synke. Nå ser det ut som det er noen som er villig til å ta over, og det er vi glad for. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color:"red"]<Eirik: Innlegget det var sitert fra er slettet av moderator. Sitatet er fjernet av samme årsak. Beklager inngrepen i ditt innlegg.>[/color]

 

Vanligvis ønsker man folk velkommen...

 

 

Jeg sier derrimot: Hallo...

 

 

Jeg håper du kommer tilbake! Det er alt for få kvinner i dette miljøet... og definitivt alt for få med innflytelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...