Hanne Mæland Strand Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei! Etter en tids betenkning har jeg i dag informert Marek om at jeg ønsker å avslutte mitt engasjement i Vaccsca for denne gang. Da jeg ble valgt, hadde AOR Norge nettopp vært igjennom en krise, og da ingen hadde meldt seg villig til jobben tre timer før fristen løp ut, meldte jeg meg. Jeg tror at det er utrolig viktig for Norge at vi til enhver tid har en AOR Chief til å hevde Norges syn i Vaccsca. Jeg har hele tiden sett for meg at jobben - denne gangen - ville være ganske tidsbegrenset (pga. studier etc.), men hadde egentlig tenkt å sitte en smule lenger enn dette. Nå gjør andre faktorer rundt meg det nødvendig å takke av allerede nå. Jeg håper og tror at det nå har roet seg tilstrekkelig til at alle de dedikerte og kunnskapsrike kontrollerne i AOR Norway nok en gang kan trekke sammen og gjøre en innsats for AOR Norge og vaccsca. Dette skal dere klare!! Jeg vil benytte sjansen til å takke mine gode venner og kollegaer Erik Schøyen og Jan Kristiansen. Dere har gjort en fremragende innsats for både AOR Norway og vaccsca. Tusen takk skal dere ha! Jeg har informert Marek om at jeg - om ønskelig - kan sitte videre inntil en etterfølger har blitt valgt, men dette er helt og holdent en avgjørelse som er opp til Marek og det øvrige styret. Jeg vil takke dere alle for innsatsen i tiden som har vært, og ønske dere riktig lykke til videre! Jeg er stolt over å være i AOR Norway, og håper å se mye til dere alle også i fremtiden. Jeg vil trolig bli lite å se de nærmeste månedene, men håper det kan endre seg med tiden. Resume own navigation, radar service terminated. Accsca3 out. Glad i dere alle! Happy landings and handoffs, Hanne Chief AOR Norway in emeritus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Kvamme Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jaja, jeg som nettopp har begynt å komme meg inn i dette nå. Vi får håpe noen som er MANN for oppgaven tar over da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har ikke fulgt helt med siden du tok over som AOR så lurer litt på hva som har blitt gjort av arbeid/endringer/forbedringer under din periode. (Dette er ikke ment som noe negativt innlegg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vi får håpe noen som er MANN for oppgaven tar over da . Ouch. Den var ikke helt god... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Enig med Erik,den kommentaren kunne du spart deg for Njål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vi får håpe noen som er MANN for oppgaven tar over da Tøv! Med ei slik haldning vil mange potensielt gode leiarar forbigåast. Eg ser ingen grunn til å velgje "nest best" berre fordi det er ein mann, og "best" er kvinne. Og den dagen det skjer er ikkje eg lengere ein del av VATSIM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg er ganske sikker på at Njål kanskje ikke mente det slik,var vel bare ett lite Ordspill som ikke passet helt inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Han mente det slik tror jeg.. Han skrev jo mann med store bokstaver for liksom å markere det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Å være mann eller mus er jo ett ordspill,men jeg skal ikek si hva Njål mente,for det jeg jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er også interessert i å vite hva som egentlig har blitt gjort under din ledelse?? Syns det bare virker som masse lange innlegg og fancy navn uten noe særlig forbedring av Norges posisjon og deltagerevne i VATSIM... Lykke til videre Hanne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Kvamme Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Neida, det var ikke meningen å rakke ned på kvinnfolk her. Bare mitt innlegg som kom ut litt feil. Så beklager alle DAMER der ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Anbefalar at du neste gong nyttar hermeteikn i staden for blokkbokstavar, Njål.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Anbefalar at du neste gong nyttar hermeteikn i staden for blokkbokstavar, Njål.... Nyter hermetikk jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Lykke til videre, Hanne. Det var du som ga meg godkjennelse til å være flygeleder for første gang på vatsim. Jeg husker godt den kvelden, men det gjør sikkert ikke du for du har vel hatt masse jobb siden den gang. Lykke til igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Meg også faktisk Husker jeg ikke greide å svare på hva duggpunkt var Vi snakkes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 BUMP Har ikke fulgt helt med siden du tok over som AOR så lurer litt på hva som har blitt gjort av arbeid/endringer/forbedringer under din periode. (Dette er ikke ment som noe negativt innlegg) Noen som vil svare på dette? Tolker 0 svar som om ingen ting er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ny pof-fil Påbegynt arbeidet med å oversette VFR-manual Påbegynt arbeidet med å lage ATC-kart for de største flyplassene. Arrangert ett event: Northern Norway Event Talt Norges interesser i endel styresaker av større og mindre viktighet, bl.a. ansettelse av Training Director. Forsøkt og oppfordret nordmenn til å søke ledige posisjoner i VACCSCA. Utarbeidet et måldokument etter innspill fra medlemmene. Generelt vært med å stabilisere en skute som var i ferd med å synke. Nå ser det ut som det er noen som er villig til å ta over, og det er vi glad for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for svaret Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Virrum Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 [color:"red"]Innlegget er slettet av moderator.[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det var et drøyt første-innlegg ville jeg si.. Har du lang erfaring med å være provoserende på nettet, eller dette første forsøket ditt? Er jo vanlig å ønske velkommen ved første innlegg, men jeg fikk egentlig ikke no lyst til å gjøre det nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Foreslår å overse innlegget med øredøvende stillhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Erik Johnsen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 [color:"red"]<Eirik: Innlegget det var sitert fra er slettet av moderator. Sitatet er fjernet av samme årsak. Beklager inngrepen i ditt innlegg.>[/color] Vanligvis ønsker man folk velkommen... Jeg sier derrimot: Hallo... Jeg håper du kommer tilbake! Det er alt for få kvinner i dette miljøet... og definitivt alt for få med innflytelse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dessverre var jeg nødt til å slette et innlegg i denne tråden. Dette er et forum for en hobby mange elsker, ikke for personlig trakasering. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hehe.. flightsim.no.. på sitt beste... la biologien gå sin gang og la de sterkeste vinne... haha! lenge leve Darwin (og la den sterkeste få formere seg med Hanne).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.