Gå til innhold

Moro med Cub


Clamer F. Meltzer

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokkert over sikkerheten på det flystevnet, utrolig at en tilskuer bare kunne hoppe frem å ta flyet. Ikke var han noe flink til å fly heller. Men landingen var ikke så ille da. ""

 

Tror det der var avtalt spill! Det der var et såkalt flygende sirkus! Å alle klappet etterpå og bukket....Så det der var avtalt spill! Ellers hadde det vel ikke hetet flygende sirkus? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert over sikkerheten på det flystevnet, utrolig at en tilskuer bare kunne hoppe frem å ta flyet. Ikke var han noe flink til å fly heller. Men landingen var ikke så ille da. ""

 

Ehh. Håper det var ironi..

 

Ikke var han noe flink til å fly heller.

 

Var vel akkurat det han var vel........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyl ut, Grindvoll! ""

 

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL. Er ikke mer å si om saken egentlig. Noen lagde show, LT ikke happy, saken gikk til fordel for vedkommede. Helt i tråd med det vi andre som så på mente; han var godt innenfor grensa.

 

Men det jeg ser på videoen over her er mer hårreisende ja... Det ser ut som om vingen faktisk er nede i bakken. Det er marginer man i min verden ikke kødder med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...