Clamer F. Meltzer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Som sagt, det er morsomt å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, flink pilot Fin måte å komme seg ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er sjokkert over sikkerheten på det flystevnet, utrolig at en tilskuer bare kunne hoppe frem å ta flyet. Ikke var han noe flink til å fly heller. Men landingen var ikke så ille da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er sjokkert over sikkerheten på det flystevnet, utrolig at en tilskuer bare kunne hoppe frem å ta flyet. Ikke var han noe flink til å fly heller. Men landingen var ikke så ille da. Tror det der var avtalt spill! Det der var et såkalt flygende sirkus! Å alle klappet etterpå og bukket....Så det der var avtalt spill! Ellers hadde det vel ikke hetet flygende sirkus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er sjokkert over sikkerheten på det flystevnet, utrolig at en tilskuer bare kunne hoppe frem å ta flyet. Ikke var han noe flink til å fly heller. Men landingen var ikke så ille da. Ehh. Håper det var ironi.. Ikke var han noe flink til å fly heller. Var vel akkurat det han var vel........? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvind Sannerhaugen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette er nok heller godt iscenesatt. Har hørt om lignende tilfeller da "deler" av flyet har falt av under oppvisning, til stor forferdelse for store deler av publikum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hehe! Men fattern fortalte om en 16-åring fra Levanger, der han kommer fra, som rappa et fly på Verdal flyklubb! Han fløy rundt i ei time og til slutt landa han på Værnes. Med fuel igjen til 2 min!! Den samme sykingen har forøvrig også rappa et tog en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det skal nok ein del trening til for å flyge så "ukontrollert" ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Manden kender sit fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Herlig å se folk ha det gøy når de flyr. Så ut som piloten ble i ett med flyet, og landingen var stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dyktig flyger ja, men jeg tviler på at LT her i Norge hadde forhåndsgodkjent et slikt display. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vet om ETT tilfelle ved en kjent flyplass der LT ikke var happy i ettertid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hyl ut, Grindvoll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hyl ut, Grindvoll! HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL. Er ikke mer å si om saken egentlig. Noen lagde show, LT ikke happy, saken gikk til fordel for vedkommede. Helt i tråd med det vi andre som så på mente; han var godt innenfor grensa. Men det jeg ser på videoen over her er mer hårreisende ja... Det ser ut som om vingen faktisk er nede i bakken. Det er marginer man i min verden ikke kødder med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.