Gå til innhold

Ett stort fly på ENVA i dag?


Stian Lingås

Anbefalte innlegg

Det finnes 767 AWACS og.

 

Den er litt tvilsom.

Jeg har selv sett 767 som en del av USAF, den lignet veldig på en 707, og den var uten radardomen på ryggen. Dog hadde den fire motorer, så jeg er litt usikker ""

 

Men kan vanskelig se for meg en AWACS uten radaren sin.

Den er nevnt i siste nummer av Combat Aircraft, oktoberutgaven, har den liggende hjemme, så skal ta en titt når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Boeing's egne sider skal 767 ta over for 707 når det gjelder AWACS. Bedre plass, fly høyere, lengre og mindre folk. Spare masse penger ""

 

http://www.boeing.com/defense-space/infoelect/767awacs/index.htm

 

For Boeing er nok dette flyet som "tar over" for 707, tipper det har noe med at de ikke lenger produserer 707?

 

For de som bruker E-3A kommer det nok ikke til å være snakk om å bytte til noen E767 på leeenge!

 

Ford Mondeo 2006 har tatt over for 2005, men det betyr ikke at de som kjører 2005 har byttet til 2006 selv om Ford skriver at det er 2006 som er "the car"!

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...