Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 I følge peppes.no har de en resturant i karl johans gate 1 - nærmest jernbanetorget. Det var nytt for meg, vet det er en litt lenger ned i karl johan, ikke langt fra Deli de Luca og stortinget - eller er jeg helt på jordet? Var det Egon? Hoho, nå blir jeg usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vet at det ligger en nederst i Karl Johan. Når du går fra østbanehallen og oppover er den ført på til høyre i karls johan. Så har den en i Stortingsgata ved Stortinget. Hvis du går oppover Karl Johan, går du til venstre rett etter stortinget over parken. Da ser du den i nabogata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da er det Egon i Karl Johan jeg blander med da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ....og alle er nå enige om at det er Peppes nederst i Karljohans gt, rett ovenfor Sentralbanen at treffet skal skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 For og luke bort en siste rest av tvil.... [image]http://i37.photobucket.com/albums/e55/gosttveit/pepp1.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Geir, he he, den er god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den resturanten må ha gått meg hus forbi. Reiser da litt med tog og sånn fra tid til annen, men aldri lagt merke til at det er en peppes der. Er vi mange som kommer nå tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kommer ikke alikavel,føler meg ikke helt på topp i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Se ikke bort fra at jeg kommer, dersom skotørreren får tørket skofillene snart.. Er ikke sikker på hvor Peppes ligger, men nå har jeg jo kartet til Geir, så det skal nok gå bra. Er vant til å surre rundt i Oslo uten å vite hvor jeg skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal innom Oslo S og hente noen billetter for ukas jobb i Trøndelag, du kan jo slå følge over gata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mulig jeg kommer alikavel da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Svendsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 HVordan vet jeg hvem jeg ser etter? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Se etter noen som ser litt klassisk nerdete ut. Svære firkanta briller og caps med TrackIR-reflektorer montert på. Antakeligvis går noen med en yoke eller joystick i handa også! Hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg som akkurat skulle til å foreslå fregner, rødt hår og regulering Om jeg skulle finne på å gi NSB 150kr, og faktisk dukke opp, så har jeg svart bukse, svart skjorte og, som Ola Haldor, lovlig langt hår (lue var ingen dårlig idè). EDIT: Og jeg kommer sannsynligvis noen minutter over 19. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fra spøk til bluetooth i lomma - jeg går i sort frakk og en ikke fullt så passende lue (fy fy - mangel på hårstæsj og lovlig langt hår. hrmf) Se etter noen med jeans som har hull på venstre kne - får alltid det på _VENSTRE_ kne >_O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Svendsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eller bare se etter han som har en genser som står nr 17 på dette bildet. Umulig å ta feil [image]http://home.online.no/~ernstf/artimages/treff2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 OK! Jeg har hvit hettegenser å en bærbar PC. Skulle dere se en med en åpen sort sinnjakke sittende i avgangshalen på Oslo S med en Bærbar PC på fanget er det bare å ta kontakt. PKJ: Har ikke den genseren på idag, å håret er litt lengre en på det bildet, ellers stemmer det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Da er vi samlet på Peppes Pizza. Stemninga er høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ta noen bilder da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dette var hyggelig. Noen av dere kjenner jeg jo fra før, men det er alltid gøy og utvide horisonten ang. simmere. Det ble litt knipsing, så andre legger nok ut bilder etterhvert. Må si det var en hyggelig gjeng, og håper vi sees igjen om ikke så lenge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bilder lagt ut på screenshot-forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Beklager at jeg ikke kunne komme. Jeg har visst fått i meg noen basillusker og holder senga i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så virkelig hyggelig ut! Venter spent på flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hva var det vi diskuterte? Vi skulle finne ut noen involverte flytyper i noen ulykker... Sitter og ser på National Geographic nå, og det handler om en i crewet på FedEx705 som går berserk med hammer. Fy f**... Finner ikke de ulykkene vi snakket om though, men mange "fryktelige" sider kom frem når jeg googlet "plane accident". Orker ikke se. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi skulle bl.a. finne ut følgende: Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken. Det andre var vel om han piloten som ble delvis sugd ut av flyvinduet og hang der mens co-piloten holdt han fast i beina og fikk landet flyet. Hvilken flytype var det dette skjedde i: Det var de to jeg kommer på i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken. Den fikk jeg ikke med meg! Men om det er den hendelsen jeg tror det er, så var det en spiltter ny 767 som hadde fått alt for lite fuel på grunn av problemer med omregning til det metriske systemet(?) Flyet måtte diverte til en nærmere flyplass, men også den var utenfor rekkevidde, så de bestemte seg for å sette flyet ned på en nedlagt flystripe som heter Gimli. Stilig treff da. Jeg er skapningen med halvlangt hår, om noen skulle lure når det blir lagt ut bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Var vel en Bac One-Eleven som kapteinen ble sugd ut av ruten på. Mekanikeren skulle bytte vinduet på venstre side, da han brukte feil type skruer å feste det med igjen. Når da flykroppen ble pressurized, så holdt ikke skruene. Er vel en episode på Air disasters om denne incidenten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi skulle bl.a. finne ut følgende: Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken. Det andre var vel om han piloten som ble delvis sugd ut av flyvinduet og hang der mens co-piloten holdt han fast i beina og fikk landet flyet. Hvilken flytype var det dette skjedde i: Det var de to jeg kommer på i farta. http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_5390 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hm. Ja det var derfor vi kke fant det ut fordi vi konkluderte med at den hadde motorene under vingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.