Gå til innhold

Hva med Fs treff i Oslo?


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Og hva var det vi diskuterte? Vi skulle finne ut noen involverte flytyper i noen ulykker...

Sitter og ser på National Geographic nå, og det handler om en i crewet på FedEx705 som går berserk med hammer. Fy f**...

Finner ikke de ulykkene vi snakket om though, men mange "fryktelige" sider kom frem når jeg googlet "plane accident". Orker ikke se.

 

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle bl.a. finne ut følgende:

 

Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken.

 

Det andre var vel om han piloten som ble delvis sugd ut av flyvinduet og hang der mens co-piloten holdt han fast i beina og fikk landet flyet. Hvilken flytype var det dette skjedde i:

 

Det var de to jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken.

Den fikk jeg ikke med meg! Men om det er den hendelsen jeg tror det er, så var det en spiltter ny 767 som hadde fått alt for lite fuel på grunn av problemer med omregning til det metriske systemet(?)

Flyet måtte diverte til en nærmere flyplass, men også den var utenfor rekkevidde, så de bestemte seg for å sette flyet ned på en nedlagt flystripe som heter Gimli.

 

Stilig treff da. Jeg er skapningen med halvlangt hår, om noen skulle lure når det blir lagt ut bilder ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle bl.a. finne ut følgende:

 

Et fly som gikk tom for fuel over havet og klarte å glidefly i 1 time før det nådde en flyplass og fikk landet. Noen som kjenner den saken.

 

Det andre var vel om han piloten som ble delvis sugd ut av flyvinduet og hang der mens co-piloten holdt han fast i beina og fikk landet flyet. Hvilken flytype var det dette skjedde i:

 

Det var de to jeg kommer på i farta.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

 

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_5390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...