Magnus Wiik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Regner med at vi som ikke kan så mye om den typen systemer Anders nevner kan studere proffene på gruppeflighten, og evt. få kursing av dem etterpå? Hadde vært kjempefint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Det er ikke noe ploblem,skal hjelpe så godt jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Holder tråden litt oppdatert for eventuelt nye..FS-treffet nærmer seg Har fått en del henvendelser om vi skal kjøre FSX eller FS9 på groupflighten. Siden FSX netopp er sluppet,og det er ikke alle som har innstallert/innvistert i FSX,så vil jeg at vi kjører den gamle gode FS9. Uten om det, så er det fritt fram for alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil også oppfordre folk til å legge seg i hardtrening på dogfighting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror ikke jeg kan komme. Jeg er i arbeidsuke neste uke, i Sandnessjøen. Kommer ikke hjem før på kvelden den helga, engang. Men jeg får fly Widerøe sin baby dash<3<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skulle gjerne stilt opp for dogfight i IL2, men skal dessverre jobbe den helga . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2006 Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2006 Dogfights er gøy, men jeg har fått ny PC, og dermed forsvant alle Il2-variantene jeg har spart på i flere år. Har selvsagt originalCDene, men det er et himla arbeid å få alt på plass igjen med alle patchene og greier . Men jeg stiller med FSX og håper på litt MP-flights i ledige stunder.......Må også jobbe noen timer på lørdagen, men blir med utover ettermiddagen og en del på søndagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Huff Børge.. Det va nu som svarte! Hadde nesten regnet med deg i de hete IL2 kampene.. No change to get free this weekend? Flott Ernie.. Vi skal nok storkose oss i MP utover lørdagen OG søndagen,tenker ny-PC'en din skal få kjørt seg grundig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skal forhøre meg litt rundt om noen kan ta over vaktene for meg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Okey Børge. Her har jeg den forløpige listen over deltagere med PC: Einar Kristiansen Ernst Furuhatt Espen Furfjord Magnus Wiik Per K. Jensen Chris Hernandez Sindre Solem Ertsaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er ikke sikkert jeg kommer enda! Skal undersøke litt om jeg får til å komme iløpet av dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvis noen kunne tatt med et sett flypedaler hadde det vært konge, bare for å prøve. Jeg stiller sjøl med yoke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Chris Hernandez tar med seg CH yoke og pedaler. Og Espen! Hvis du enda har Saiteken så vil jeg prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har også med min X45. Har ikke gitt helt opp å få til en dogfight eller to. Mulig jeg trenger å hentes hjemme her med PC på lørdagen, noen som hadde orket å ta en liten omvei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da har det seg sånn at jeg ikke kommer. Satser på FLG07 jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Det var synd Sindre.Håper jeg ser deg på FLG07 Med det samme en liten update. Vi må jo selfølgelig ha oss en matbit utpå Lørdagskvelden så det vil bli bestilt Pizza for henting hos MAMA ROSA pizzeria. De har et rikt utvalg i prisklasse mellom 120-200.(for store)Jeg tar med en meny,så blir vi enige om hvor mange vi bestiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Litvinenko Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal være i Norge til Nyttår (ca. 20 des. - 10 jan.), blir i Oslo, en tur til Moss og en tur til Bodø. Blir det noen treff da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gidder ikke ettersom ikke F4AF er nevnt her ^^ ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hjelper jo ikke uten joystick . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har også med min X45. Har ikke gitt helt opp å få til en dogfight eller to.Mulig jeg trenger å hentes hjemme her med PC på lørdagen, noen som hadde orket å ta en liten omvei? Ikke noe ploblem du ringer bare 41145993 så avtales vi.Regner med og være på Skaug kl.10. Jeg skal være i Norge til Nyttår (ca. 20 des. - 10 jan.), blir i Oslo, en tur til Moss og en tur til Bodø. Blir det noen treff da? Det tviler jeg på.Vi prøver og holde ett treff i året og det blir lagt til høsten. Gidder ikke ettersom ikke F4AF er nevnt her ^^ ;P Nevnt her? Her skulle jo dere komme med noen forslag om hva vi skal gjøre.Har til nå prøvd så godt jeg kan og fylle ut ett bra program.Lørdagen er så og si fullbooket av forskjeldige luftige sprell.Søndagen er ledig så det er ikke noe i veien for litt F4AF.. Så Stig pakk kofferten og møt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 En liten update over deltagere med PC.. Einar Kristiansen Ernst Furuhatt Espen Furfjord Magnus Wiik Per K. Jensen Chris Hernandez Stian Rolandsen Sindre Solem Ertsaas har meldt avbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hadde vært kjempefint å joina dere gutter, men er flyttet ned til Oslo nå Dere får kose dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dumt å høre Johannes... Hadde vært hyggelig å treffe deg igjen. Men når du har gjort Oslogutt av deg så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Litt info her på tampen. Programmet på Lørdag blir forskyvet frem med 1 time. Dette er på grunn av vi venter på en som kommer med fly fra Oslo og ikke rekker frem i tide etter fastsatt program. Programmet blir slik: Lørdag 28/10 11:00 Dørene åpner,opprigging av utstyr. 14:00 Groupflight mulitiplayer leg.1 ENGM-LGTS Ca 18:30 Warbirds Formasjonsflyging med Spitfire eller evnt B-25J fritt valg 20:00 ACTION! IL-2 fight. Ca 21:30 Groupflight multiplayer leg.2 LGTS-LMML Etter shutt down i Malta er det fritt frem utover natta Søndagen er ledig for luftige sprell. Får ønske alle riktig velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser veldig bra ut. Snakkes på Skaug i morra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fikk dessverre ikke flyttet vaktene, men jeg tenker jeg tar turen utover etter at jeg er ferdig på jobb (kl. 00:00) for å hilse på . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hyggelig det Børge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser frem til dette Blir hyggelig å møte dere alle. Ses i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det hadde vært koselig å treffes! Vi får se rundt juletider om ikke vi kan snakkes! Kos dere gutta i nord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hadde vært artig å hilse på dere gutter, men jeg er hardt presset for tiden med siste innspurt i nytt hus. Kommer nok til å være litt misunnelig. Flott tiltak og program. Satser hardt på min tilstedeværelse neste høst. Stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.