Gå til innhold

FS-treff BODØ


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei.

Det er helt sikkert Stig,skal prøve og fikse lokaler med internett til neste år ""

 

Yepp,da var årets treff over for denne gang.Må bare takke alle sammen som ble med,vi var faktisk 8 stykker tilsammen og det må man vel si seg fornøyd med trossalt det lille miljøet vi er i.

Hyggelig at vi også fikk besøk sørfra,Chris Hernandez tok turen nordover og ble med oss.Thanks Chris!

Vel vi har iallefall fått simmet oss ifra oss for ei stund.Vel 25 timer i ett strekk burde holde for ei stund """" Tross alt med litt ploblemer i starten med å få liv i hub'en for multiplayerconect forløp helga seg smertefri.Det gikk slag i slag med b.l.a groupflight,IL2 og FSX demostrasjon av Ernst.Pitza,Øl,snaks og flightsim er bare topp,klang det i lokalet utpå Lørdagskvelden ""

 

Takk folkens for ett hyggelig samvære!

 

Kommer noen bilder på screenshotsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk slengt meg med på IL2 sammen med dere. Får sørge for fri neste gang "". Fikk i det minstre praktisert litt formasjonsflyging sammen med Einar "".

 

Fant dere forresten en svart lue da dere pakket ned på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for 25 fantastiske timer!

Kjempemorsomt å treffe alle, og jeg håper vi kan gjøre dette igjen om mindre enn et år ""

Hadde helt klart vært kult med et treff med muligheter for nett, men på den andre siden syns jeg at opplevelsen blir mer komplett når vi sitter i isolasjon på Skaug, men for all del, forandring fryder, vi kan godt være et annet sted til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...