Gå til innhold

FS-treff BODØ


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Holder tråden litt oppdatert for eventuelt nye..FS-treffet nærmer seg ""

 

Har fått en del henvendelser om vi skal kjøre FSX eller FS9 på groupflighten. Siden FSX netopp er sluppet,og det er ikke alle som har innstallert/innvistert i FSX,så vil jeg at vi kjører den gamle gode FS9.

Uten om det, så er det fritt fram for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dogfights er gøy, men jeg har fått ny PC, og dermed forsvant alle Il2-variantene jeg har spart på i flere år.

Har selvsagt originalCDene, men det er et himla arbeid å få alt på plass igjen med alle patchene og greier "".

 

Men jeg stiller med FSX "" og håper på litt MP-flights i ledige stunder.......Må også jobbe noen timer på lørdagen, men blir med utover ettermiddagen og en del på søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Sindre.Håper jeg ser deg på FLG07 ""

 

Med det samme en liten update.

 

Vi må jo selfølgelig ha oss en matbit utpå Lørdagskvelden så

det vil bli bestilt Pizza for henting hos MAMA ROSA pizzeria.

De har et rikt utvalg i prisklasse mellom 120-200.(for store)Jeg tar med en meny,så blir vi enige om hvor mange vi bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også med min X45. Har ikke gitt helt opp å få til en dogfight eller to.

Mulig jeg trenger å hentes hjemme her med PC på lørdagen, noen som hadde orket å ta en liten omvei?

 

Ikke noe ploblem du ringer bare 41145993 så avtales vi.Regner med og være på Skaug kl.10.

 

Jeg skal være i Norge til Nyttår (ca. 20 des. - 10 jan.), blir i Oslo, en tur til Moss og en tur til Bodø. Blir det noen treff da? ""

 

Det tviler jeg på.Vi prøver og holde ett treff i året og det blir lagt til høsten.

 

Gidder ikke ettersom ikke F4AF er nevnt her ^^ ;P

 

Nevnt her? Her skulle jo dere komme med noen forslag om hva vi skal gjøre.Har til nå prøvd så godt jeg kan og fylle ut ett bra program.Lørdagen er så og si fullbooket av forskjeldige luftige sprell.Søndagen er ledig så det er ikke noe i veien for litt F4AF.. ""

Så Stig pakk kofferten og møt opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info her på tampen.

 

Programmet på Lørdag blir forskyvet frem med 1 time.

Dette er på grunn av vi venter på en som kommer med fly fra Oslo og ikke rekker frem i tide etter fastsatt program.

Programmet blir slik:

 

Lørdag 28/10

 

11:00 Dørene åpner,opprigging av utstyr.

14:00 Groupflight mulitiplayer leg.1 ENGM-LGTS

Ca 18:30 Warbirds Formasjonsflyging med Spitfire eller evnt B-25J fritt valg

20:00 ACTION! IL-2 fight.

Ca 21:30 Groupflight multiplayer leg.2 LGTS-LMML

Etter shutt down i Malta er det fritt frem utover natta ""

 

Søndagen er ledig for luftige sprell.

 

Får ønske alle riktig velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...