Einar Kristiansen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei alle sammen! Da er det tid for det årlige FS-treffet i Bodø. Innviterer herved alle gamle og nye fs-simmere til ei hyggelig FS-helg [image]http://www.einar-kristiansen.net/fstreff/1.jpg[/image] [image]http://www.einar-kristiansen.net/fstreff/2.jpg[/image] Skaug skole ligger ca.18 km nord for Bodø sentrum på vei til Kjerringøy. Slik som i fjor har vi fått lånt gym.salen,her har vi masse plass og boltre oss på fins også et lite kjøkken til disponibel for matlaging.Vi har desverre ikke noe internett-tilgang men det tror jeg ikke betyr allverden,vi har det like gøy i multiplayer Det er fullt mulig og overnatte,dette kommer jeg tilbake med senere. Skolen skal ha litt penger til dekning av vasking og tilkalling av vakmester for utlevering av nøkler. Dette beløper seg til ca.1000 kr,dette deler vi på når jeg vet hvor mange deltakere vi blir. Påmelding: emagnk@online.no Huskeliste. * Alle deltagere med PC må ta med ei ekstra skøtelednig * Mat og ellers hva du måtte ønske å knaske i deg (Ligger en butikk 30m unna) * Hvis overnatting: Sovepose/liggeunderlag og toalettsaker * Tilstrekkelig lang nettverkskabel for oppkoblig i multiplayer(jeg tar med min 20 port's HUB) Har satt opp et lite program for disse dagene,søndagen er ledig,kom med forslag. PROGRAM pr.15/9-06 Lørdag 28/9 11:00 Dørene åpner,opprigging av utstyr. 13:00 Groupflight mulitiplayer (mer info kommer) Ca 18:00 Warbirds Formasjonsflyging med Spitfire eller evnt B-25J fritt valg 19:00 ACTION! IL-2 fight. Søndag 29/9 10:00 Dørene åpner >>>>> Resten av dagen ledig (kom med forslag) 19:00 Avsluttning VELKOMMEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Count me in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Dette har jeg venta på lenge. Jeg er herved påmeldt. Vil informere om at butikken på Skaug sist jeg sjekka var nedlagt. All mat må dermed tas med fra byen! Håper dette blir like bra som sist ' Edit: Jeg stemmer forøvrig for en time eller noe med organisert IL-2/PF, uten at det bør komme som noen overraskelse på deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Hei Magnus. Ditt ønske er innfridd.. Selfølgelig skal vi ha litt "action"også.Beklager at jeg glemte av dere IL-2 fightere Programmet er oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor blir det aldri arrangert FS-lan/treff i Stavanger?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Good!!! Bra tilltak Einar!! Melder meg herved på dette. Må vi ut av bygget om natten eller kan vi kjøre på døgnville flights? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 * Hvis overnatting: Sovepose/liggeunderlag og toalettsaker Antar det er fritt fram . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2006 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2006 Tykjepelk, trodde det ble stille med FS-treff, nå som Steinar har rømt både nordover og sørover . Og så den helga FS-X kommer ut!? Ja,ja, æ må vel ta med meg gammelPCen, og gi den dødsstøtet borte på Skau. Det kan vel bli en verdig avslutning på FS9 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ramlavstoln... Kommer du Ernie! Her e det bærre å bekled sæ me Rolls, tyskerhjelm og ettpar grovarmerte Ladapanser rundt legemet. Overhengende fare for utuktig omgang på avtrekkern i grovkalibrede flygefarkoster, med for min del ugustige skuddveklinger med fallskjermsoldat som følge! Einar!. Trur vi kjører samme avledningsmanøver som sist treff, men denne gang med litt sterkere dose! "Spurta sånn helt ubemerka inn i hangaren å gnikka rusten av fishbed'en" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Blir prisen lav nok så kommer jeg håper jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor blir det aldri arrangert FS-lan/treff i Stavanger?! Fordi at vi er for få eller no. Men jeg kan godt hjelpe til med å arrangsjere ett jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Blir prisen lav nok så kommer jeg håper jeg da Ikke bry deg så mye om prisen,dette fikser vi på best mulig måte Møt opp og ha det artig sammen med oss!Det er mitt mål med dette treffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2006 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2006 Ramlavstoln... Kommer du Ernie! ........og korr e DU hæn???? Sett du der i halvmørtna å flyg alleina, eller ha du fått flyførbud?! Einar!. Trur vi kjører samme avledningsmanøver som sist treff, men denne gang med litt sterkere dose! "Spurta sånn helt ubemerka inn i hangaren å gnikka rusten av fishbed'en" Fishbed meg både her og der, hold dåkker til fish and chips .....det kan jo hende jeg har noen russere på lur, æ også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ja,ja, æ må vel ta med meg gammelPCen, og gi den dødsstøtet borte på Skau. Det kan vel bli en verdig avslutning på FS9 . Kjempeflott at du kommer Ernie! Tenkte mye på deg da jeg satte opp Warbirds i programmet,og det ser ut som det slo godt ann Kan ellers opplyse at jeg tar med min 20 port's Hub for oppkoblig i multiplayer,så her må bare dere sørge for å ha nok lang nettverkskabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Einar, oppfattet du beskjeden om at Baron Skaug er lagt ned? Bør kanskje i så fall oppdateres i programmet... [color:"white"] Dessuten kunne tråden trenge en bump [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Einar, oppfattet du beskjeden om at Baron Skaug er lagt ned? Bør kanskje i så fall oppdateres i programmet... [color:"white"] Dessuten kunne tråden trenge en bump [/color] Er det ikke flere butikker i nærheten da? Burde jo det siden det er en skole der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Her var det mange gode replikker!! Ser ut som Bodø-kremen skal møtes på Skaug og det er jo dumt å gå glipp av. Jeg har veldig lyst å komme innom. Har tidpress i malearbeid i nytt hus, men skal se hva jeg får til. Hadde vært moro å kjenne ansiktene på mange av de navnene som går igjen her. En ting er iallefall sikkert, jeg brenner etter formasjonsflyging med warbirds. Håper dette blir tradisjon hvert år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det ikke flere butikker i nærheten da? Burde jo det siden det er en skole der.. Niks, du må nok helt inn til Løpsmarka for å finne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Søberg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Familien planla helgetur til Bodø 27-29 Oktober for noen dager siden Er dette FS-treffet noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Einar, oppfattet du beskjeden om at Baron Skaug er lagt ned? Bør kanskje i så fall oppdateres i programmet... [color:"white"] Dessuten kunne tråden trenge en bump [/color] Joda,men desverre så har tiden for endring av innlegget løpt ut,så jeg får ikke gjort noe med det. Familien planla helgetur til Bodø 27-29 Oktober for noen dager siden Er dette FS-treffet noe å anbefale? Så absolutt,hvis du vil så kan jeg komme og hente deg.Dette får vi avtale senere. Her var det mange gode replikker!! Ser ut som Bodø-kremen skal møtes på Skaug og det er jo dumt å gå glipp av. Jeg har veldig lyst å komme innom. Har tidpress i malearbeid i nytt hus, men skal se hva jeg får til. Hiv malerkosten til h****** og kom igjen,dette kan du ikke gå glipp av Du er hjertelig velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi hadde det sykt bra sist, så de som ikke kommer går glipp av noe stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Helt enig med Magnus og selvfølgelig kommer jeg. Men du Magnus. Mener å huske du sa det var blitt internett på Skaug nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Joda, internett har det forsåvidt vært der i mange år, men Skaug Skole er litt sein i utviklinga, og har ikke internett i gymsalbygget enn så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Søberg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Høres bra ut Er det noen slags form for påmelding? Eller er det bare og møte opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Slikt hadde vært sinnsykt kult å fått til i Stavanger Sandnes området også. Hadde jeg bare hatt en god PC og stille opp med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Høres bra ut Er det noen slags form for påmelding? Eller er det bare og møte opp? Påmelding kun for de med PC,ellers så er det bare og møte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du mener 28/10? 28/9 er i dag.. Edit: Doh... står jo på bildet at det er i oktober ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis det er i dag treffet begynner, håper jeg noen sier ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Det er nok ikke før 28-29 Oktober så vær litt tålmodig ennå ei stund Har forresten groupflighten klar. Har lagt opp til en 2-legs tur. Første del blir fra Gardermoen og ned til Makedonia i Nord-øst Hellas.Andre del blir litt senere på kvelden,og går vidre til Luqa på Malta.Flytiden er bregnet med en 767-300 som blir mitt kontor disse timene Dere velger selvsagt flytype selv. Følgende plan er satt opp: Leg 1. Dep.13:00 Gardermoen ENGM --> Makedonia LGTS Arr.16:15 1292.9 nautical mils Computed FMC route GOTUR OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 NEPOS UL617 VAGEN UN128 FSK Scenery LGTS Leg.2 Dep.21:00 Makedonia LGTS --> Luqa LMML Arr.22.32 514.5 nautical miles Computed FMC route LOPOS UM600 LORED UP624 GZO DCT LMML Scenery LMML Kart og Sid/Star for FMC ordner dere selv. Edit) Jeg laster ned ei værfil som vi alle bruker. Sender den på mail. Snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 er det mulighet for å lære å bruke FMC? Har spurt om linker før, men gidder ikke å lese en guide på 120 sider for å trykke på noen knapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.