Johan Christian Stuan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, dette var morsomt tross problemer med FMC og nettverket. All honør til de som tok initativet til dette og alle som deltok. Virkelig bra. Skal garantert fly igjen! Johan Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Masse trafikk på ENRO hittil. Begynner å ta seg ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 gjorde et par forsøk, men det vanker reinstall på meg. Har variert fra 2-10 minutter før CTD. Og jeg som ikke har vært online siden FLG06... ER sint på hele helvetet nå!!! Så så sinsykt artig ut i kveld også. Kos dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kjempekveld. Litt synd med micen min, men vellykket. Fornøyd WIF-pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tusen takk for en fin kveld alle ATC'er! Tok meg en tur KBOS-KJFK på VATSIM for å roe meg ned etterpå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 En flott kveld i midt-Norge! Er det tenkelig at det kommer flere hvis det reklameres her ? Frode (LTR64) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kvelden kan oppsummeres kort: tre fly smadret, 300 drepte, 150 reddet etter en flott buklanding. Og nå sitter jeg på Gardermoen som ATC istedet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 det var bra i dag ja=) Bortsett fra at Vatsim ble overbelastet da:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fikk meg bare en liten tur online i dag, men vil uansett takke alle ATCer som har satt i gang noe så herlig! Den lille turen jeg hadde var en av de beste jeg har hatt på lenge, og i tillegg i min egen landsdel! Nok en gang, hjertlig takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 7.5 timer som ENTR er nå over Takk til alle som fløy og kontrollerte.. Det har vært kjempemorsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjempegøy så lenge det varte. Jeg hadde booket meg inn på Kvernberget Ørlandet Værnes Røros og Kvernberget. Etter 10 heng på PC ga jeg rett og slett opp.Også at servere var nede flere ganger.Ble rett og slett forbanna og stresset. Var klar for avgang på Ørlandet som LN-BIB.Mye trafikk der også. Gøy å se alle flyene som kom inn. Så hengte PC seg opp igjen, og jeg tok kvelden....) Takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Flere utenladnske fly syntes det også var flott at det ble lagt ut linker til Scenery etc, på de stedene det ble annonsert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Gikk jo bra med lille meg også. Takk til de som var på ENVA når jeg prøvde meg for første gangen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.