Gå til innhold

Ny lov?


Anbefalte innlegg

Hei jeg skal fly til oslo med norwegian på onsdag og har jo selvfølgelig veldig lyst til å sitte i cocpit. Så jeg sendte en mail til norwegian og fikk dette svaret:

 

Hei.

 

Det er dessverre ikke tillatt. Vi tillater kun ansatte på klappsete. Dette

gjelder forøvrig for alle flyselskaper, pga sikkerhetstiltak i fra myndighetene.

 

 

Med vennlig hilsen

Vegard Andersen

Norwegian

 

 

Er det en ny lov som er kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville overraske meg veldig hvis det skulle være et generelt forbud evt. nedfelt i noe lov dette.

 

Da har jammen meg samtlige større norske flyselskaper drevet gjentatte lovbrudd på området i flere år, tildels grundig dokumentert en rekke ganger av flere medlemmer her inne.

 

Jeg tror Hr. Andersen bare skrev ned noe som med få ord stopper interesserte fra å spørre mer om dette. Kanskje er han møkka lei av sånne spørsmål også og har erfaring for at setningen virker. Men vi vet da bedre.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det du....

 

5 stk. som har sagt noe her nå; hva mener du?

Jeg sendte brev,funka fint,fikk beskjed av Chief piloten for F50 i SAS Braathens på amail om at han hadde gitt beskjed til kapteinen,jeg kom dessverre ikke inn på klapp grunnet den forbanna flvertinnen som bare ba meg finne plassen min da jeg skulel høre med kapteinen,og når jeg snakket med han og da sa han at jeg hadde fått lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Oslo på onsdag med NAX "" hvilken avgang reiser du? Jeg har klappsetet 6 av 6 siste flygninger, da både med NAX (4ganger) og SASBraathens 2 ganger. Det hjelper for min del å ha Avinorkort, da går det greit.

 

Hvilken avgang du skal fly på? Jeg fly 0645 ned og 13ett-ellerannet opp igjen.

 

--thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle reise til Oslo den 15 mai, med SAS, så hadde jeg avtalt med ei jeg kjenner som hadde pratet med den piloten som skulle fly til OSL, så kom jeg til gaten, møtte opp tidlig, sa i fra at jeg hadde avtalt med kapteinen at jeg skulle i cockpit, ja da helt greit det. Men så kom den der hungamle H***** av en flyvertinne som sa at jeg ikke hadde noe der og gjøre, og hun bare lo av meg da jeg sa at jeg hadde avtalt med piloten at jeg skulle sitte på klappsete, men det nytta ikke det heller og jeg sa appåtil at: Du kunne vel i allefall gå inn å spørre om det er sant eller ikke? da sa hun: Nei, det kan jeg ikke gjøre fordi de er opptatt der fremme med å spise! Jeg holdt på og eksplodere, men det nyttet ikke så det var bare å finne frem til sete 19F og sette seg ned og surmule resten av turen. Men fikk i allefall en hilsen fra kapteinen da jeg gikk ut av flyet der han beklaget det hele og at det ikke skal gjenta seg, og jeg tror den h**** av en flyvertinne fikk en lefse av kapteinen der gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være de kebab hjernevaska tullingene som bestemte seg for og styrte ett par 767èr inn i WTC 9/11 2001,så er det blitt umulig for å komme seg inn i cockpit lovlig ""

 

Nåja, Kebab er jo godt det (spørs hvem som lager det)""

Men tror det er mer en de gærninga som krasja i WTC som forbyr dette, bla Kato Air hendelsen, desverre er noen folk sånn, skyt dem for min del ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...