Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg synes konseptet med å ha oppvisning fra kl 20-01 er genialt! For det første er det rimelig unikt i flyshow-sammenheng og kan bli et bra trekkplaster at Midnight Sun Military Show faktisk foregår i midnattsol Idèen er god ja, men ikke unik, Finland har arrangert årlige midnight sun airshows i mange år allerede, i tillegg til at showene deres gjerne er større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 18 år for å se DDE ja.. rai-rai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 18 år for å se DDE ja.. rai-rai Har vel sikkert med servering av øl etc å gjøre. Noen som vet hvordan man kommer seg fra terminalen til flyshowplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ta buss til "sentrum", eller "midten"... Og gå inn den porten du finner mest "merket" for flyshow på veien tenker jeg Sansynligvis innkjøringsporten som er mest avsidesliggende; den som er rett før rundkjøringen. Er ikke SÅ langt å gå fra sentrum... host... Midten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Går du, så tar deg deg kanskje ti minutter eller mindre til den porten Andreas tenker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Bare lurte. Har aldrig vært lenger nordpå enn Fosen, nord for trånnjæm by. Jeg skal definitivt dit! Det virker som er driitfett show! Håper ihvertfall EF2K, Rafale og Gripen kommer dit, i tilegg til kongen selv, F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvordan er det med overnatting der oppe? Hotellet var jo naturlig nok fullstappa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du kan jo prøve Bardufosstun Sportell, målselvfossen camping eller eventuelt Olsborg gjestegiveri. Er litt usikker på om gjestgiveriet enda er i drift men verdt ett forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Burde jo ha snakket med Forsvaret om en liten avtale om innkvartering for et visst antall medlemmer av www.flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 7-duker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 7-duker Synd det ikke er så mye snø igjen der oppe. Den er best å ligge i om vinteren! Suset i fra primusen(e) er som sovemedisin for meg, kan det bli bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så lenge det ikke er du som har fyringsvakt så Ellers forbindes jo slutten på suset med at det er "ut å gå", så det kan være derfor suset har en beroligende effekt i tillegg til at monoton "svak" støy generelt har en døsende effekt : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så lenge det ikke er du som har fyringsvakt så En av fordelene med å ha noen vinkler, eller stjerne® om du vil, er at man som regel kan velge å ta den første eller den siste vakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal jeg ta med 7 duker og fire tau? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Blir sikkert bare du og jeg som tar til takke med den komforten, så det holder sikkert med en fem duker...uten primus! Vi har fått nye gode soveposer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal jeg ta med 7 duker og fire tau? Count me in! Jeg vil ikke pøse ut penger på hotell ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Britene har bekreftet 2xPuma, 2xSea King og 2xTornado (vet ikke Mk.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Nam nam! Vet du noe om det er meningen at noen av Tornadoene (skulle vel være en tysk Tornado der også) skal fly under stevnet? Det har vært Tornado på flere av stevnene tidligere, men aldri i lufta. Det er flott å få litt inside-info! Så bare fortsett å holde oss oppdatert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En JS31 fra 750Sqn Royal Navy bekreftet static. Gallileo UAV systems kommer med 2 stk, dog pr landevei, så ingen C-27J desverre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bør kanskje melde inn Midnight Sun Military Show her så ikke noen potensielle deltakere havner på Midnight Sun Airshow i Kauhava, Finland. http://www.air-attack.com/airshows/2006/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bør kanskje melde inn Midnight Sun Military Show her så ikke noen potensielle deltakere havner på Midnight Sun Airshow i Kauhava, Finland. Vel, nå har jo finnene et ganske så mye mer spennende program da, så jeg tror ikke de som måtte dra feil blir lei seg av den grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.