Andreas Grindvoll Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Christian Langvatn har fått jobb i Widerøe og jeg må gratulere så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer ja! Men som sagt, inntil jeg får være med på klappsete så vil du alltid være #2 (or worse) for approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 A tractor pilot is born. Kommer snart på Discovery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe, takk Skal bli morsomt! ...det blir ikke klappsete før jeg er #1.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva med Kato air jobben da Christian ? Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Grattis! Det er vel drømmejobben, eller? Det blir nok fett å kuske Dash 8! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 A tractor pilot is born. Kommer snart på Discovery Vilken fantastisk idé! Grattis igen Christian! (Och mr. Grindvoll... Varför fick inte jag en så'n här tråd när jag fick jobb..?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fordi du er svensk Neida, bare tuller med deg. Du får ha gratulerer med jobb da Jörgen. Hvis jeg ikke alt har sagt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du gikk vel fra en "ordentlig" jobb til en annen, mens Christian rykker opp fra Caravan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (Och mr. Grindvoll... Varför fick inte jag en så'n här tråd när jag fick jobb..?) http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=437358&an=0&page=0#437358 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hehe, takk Skal bli morsomt! ...det blir ikke klappsete før jeg er #1.... Vel håper du husker oss som får oppleve det som det nærmeste til å være pilot også da.. Gratulerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Fire Dash 8 piloter her inne nå! Grattulerer så mye Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Thoresen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja gratulerer så meget christian. Jeg kan erindre da du var en fersk instruktør som hverken visste bak eller frem på et fly! Får håpe de får det meget mye morsomt på denne grønne maskinen din Stå på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Instruktør som ikke vet bak og frem på flyet? Jøss da. Grattis med ny jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, det var slik det var for meg. Ikke visste jeg bak-frem, og heller ikke opp-ned på flyet. Skal ikke være enkelt! Men Andreas var ikke stort bedre selv, bare se på dette bildet jeg tok av han da jeg satt på en tur med en av hans elever: [image]http://oppvask.com/temp/andreas_oppned.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gratulerer Christian! For en herlig følelse det må være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.