Arild Oldervoll Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Heisann! Da kan jeg endelig presentere litt info om hva som kommer til å skje rundt VATSIM på FLG'06. Hattelco har levert en server som i løpet av helgen blir klargjort som en såkalt FSD-server, altså at den tar seg av all lokal VATSIM trafikk-flyt, noe som gir alle som vil fly på VATSIM bedre ytelse. For ATC setter vi opp et såkalt Air Traffic Controll Center (ATCC), der de mest sentrale posisjonene rundt Gardermoen blir dekket. Dette er nok noe som jeg tror ingen ATC i VACCSCA har prøvd før, vi kommer altså til å sitte i lag i et oppsett som ser ganske realistisk ut. I anledning FLG har vi også arrangert et flyin, med hovedvekt på lørdag kveld. For mer info om dette og påmelding for ATC, se vår infoside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Får vi hele Norge online denne uken? Må ha noe å trøste meg med siden jeg ikke kan komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Høres jo bra ut dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvordan blir det med oss som ikke skal delta på FLG? Får vi fortsatt bemanne possisjoner i Oslo FIR/UIR eller må vi belage oss på å bemanne andre flyplasser rundt om i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Jada, det er bare å melde seg på på booking-siden, som du ser er det en avkrysningsboks for om du skal delta på FLG eller ikke, la den stå åpen dersom du ikke dukker opp på FLG, så skal vi nok finne en plass til deg. Det er faktisk ikke alle posisjonene som er med i ATCCet, som vi har tenkt å dekke utenfra. Angående posisjoner, så har vi lagt opp til ENGM og ENOS-posisjoner (pluss ESOS og EKDK CTR) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 For de som er intresserte se her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Mangler ikke ENGM Director her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Den er der jo, den . En liten forglemmelse når siden ble laget. Men begge APP-posisjonene og DIR er blandt posisjonene vi har reservert plass til på FLG ATCC, tror det blir utrolig gøy når ATC kan sitte ved siden av hverandre og sammarbeide om trafikkflyten i stedenfor å måtte skrive alt på tekst, evt. ASRC G-G com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 15. februar 2006 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2006 Har problemer med info sidene det henvises til. Får en syntaksfeil som gjør det umulig å se innholdet på sidene. http://www.armosolution.net/event/ Har prøvd fra flere maskiner med forskjellig lokasjoner uten å lykkes. Noe jeg kan gjøre i min ende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Prøvd Firefox da, jeg fikk den opp uten problem jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Det er merkelig det, Per. Jeg har forsøkt IE, FF og Opera og siden fungerer fint på alle tre. Har også forsøkt Mozilla og IE fra en annen maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.