Gå til innhold

Groupflight til Torino fredag 11. feb?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei alle simmere!

Nå er det litt over en uke igjen til OL eventyret tar av for fullt i Torino!

I den annledning kommer jeg til få fly en god del nede rundt de Italienske alper, både rutefly og småfly.

VACC Italia holder i anneldning åpnings sermonien et event fredag den 11. februar!

 

Hva synes dere om en group flight ned til Torino denne kvelden, evt. lørdag formiddag om dette skulle passe bedre?

 

Kom med meninger og vinklinger så skal vi nok klare å sette sammen et lite event our self!

 

  • The opening ceremony of the XX olympic winter games will be held on Friday, February 10th. To celebrate VATITA will offer ATC coverage over Turin and nearby fields, especially on Thursday, Friday and Sunday (9th, 10th and 12th), as well as at the end of the games. Competitions start on the 11th and end on Sunday, February 26th. Don't miss out on this unique experience; you can find everything you need for the flight below - flightplans, charts and scenery.
    Torino 2006 - Passion lives here.

 

VACC-ITA Torino 2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke real ruter flyr jeg vel denne i morgen jeg:

 

ENGM SKI UT551 AAL UP615 LBE UL126 WRB UN850 ODINA LIMF

 

Blir det noen felles tur?

 

Edit: Så på OSL sine sider at jeg var satt opp som SK488 Oslo-Torino i morgen. ""

Kan bli kanselert p.g.a. crew-mangel.

 

Blir vel SAS488 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur til Torino i dag sammen med Julian, en flott tur.

Om jeg får annledning i morgen kveld er ennå uvist, selv liker jeg best flygning på formiddagen.

 

Men hvordan høres departure kl. 19:00 ut? Jeg har planer om å fly fra Værnes, enroute time derfra er 2h 50min som gir landingstid i Torino kl. 21:50 lokal tid. Flere som har tenkt seg fra Værnes eller er alle østlandspatrioter? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en flott kveld!

Etter en forykende tur med holding og mye artige svinger fikk jeg omsider en flott landing etter å ha passert rett over stadion hvor alt foregikk!

I tillegg til dette passerte jeg også mine 1000 timer for Scandinavian Virtual Airlines på denne turen, og sist og ikke minst så fikk jeg med meg den største delen av åpningssermonien! Må virkelig si at det var en fantastisk sermoni, må innrømme at jeg fikk en liten klump i halsen ved enkelte eventer der!

Ble til at vi 5 som dro nedover ble litt spredt, litt synd, men synes uansett dette var en flott tur! Skal vi arrangere noe lignende for avsluttningen av OL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fyr som krasja i meg på gate "", men skulle avslutte uansett. ""

 

Slikt er kjipt,da er det lurt og skru av crash i FS ""

 

Skjedde da jeg sto ved gate og venta på clearance også. Nå har jeg skrudd den av. Milano Radar sendte meg nesten i fjellveggen da han glemte meg.

 

Er nå over Danmark. Har hatt to flotte turer i dag med masse hyggelige ATC og chatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...