Gå til innhold

Virtual Norwegian, osv


David Gabrielsen

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg fascinasjonen av et flyselskap?

Feks Virtual Norwegian, hva er det dere liker med Norwegian Air Shuttle?

Jobber moren eller faren deres der?

Eller jobber dere der selv?

Har Norwegian bedre fly enn andre flyselskap?

Er det logoen som er stilig?

Er det det at flyselskapet har billige billetter? (Jeg syns Oslo Sporveier har billige billetter, men jeg spiller ikke spill hvor jeg simulerer at jeg kjører en trikk med Oslo Sporveier logo på)

 

Dette er ikke bare myntet på Norwegian, kunne like gjerne vært SAS, KLM eller Lufthansa for den saks skyld.

 

Jeg skjønner ikke HVA som er så kult med et flyselskap kontra ett annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Braathens fodi det var helnorsk, har en lang pioneeraktig historie, far min har jobbet der, jeg har jobbet der, de hadde norsk flagg, de var mindre enn SAS, de fløy mye på vestlandet, jeg fhar flydd med dem minst en gang i året siden jeg var 3 månder, de ga meg min første flyopplevelse, de fløy Boeing, de har prøvd ut mange forskjellige flytyper, de ga meg tre klappseteturer, hyggelig besetning(de jeg har møtt)++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig slik at man blir tiltrukket av et flyselskap man rett og slett liker. Det kan være utrolig mye som spiller inn. F.eks: Du så en veldig pen flyvertinne, piloten var god til å lande, maten var god, de hadde entertainment system, gode seter, god beinplass osv. Alt dette tror jeg er med på at du velger akkurat det flyselskapet igjen, eller liker det ekstra godt.

 

Hvis jeg fløy med et flyselskap der man fikk helt forferdelig mat, flyvertinnene var lite hyggelige og beinplassen var veldig liten skal det mye til for at jeg velger det selskapet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortrekker å ha noen faste ruter å fly, og ikke bare noe tull man finner opp der og da. Og da ser jeg ikke noe annet enn et virtuelt flyselskap som et resultat for meg. Da går jeg inn på boardinglisten til Virtual Norwegian, som jeg er pilot for, finner en rute som passer meg, flyr ruta, logger turen pluss at man kommer ett skritt nærmere en høyere pilot-ranke. I tillegg er det jo litt kult å tenke på når du for eksempel sitter i et fly og har fløyet denne ruta selv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig slik at man blir tiltrukket av et flyselskap man rett og slett liker. Det kan være utrolig mye som spiller inn. F.eks: Du så en veldig pen flyvertinne, piloten var god til å lande, maten var god, de hadde entertainment system, gode seter, god beinplass osv. Alt dette tror jeg er med på at du velger akkurat det flyselskapet igjen, eller liker det ekstra godt.

 

Hvis jeg fløy med et flyselskap der man fikk helt forferdelig mat, flyvertinnene var lite hyggelige og beinplassen var veldig liten skal det mye til for at jeg velger det selskapet igjen.

 

Det er jo greit nok, jeg for min del hater å fly Airbus A330 i virkeligheten (dvs at je sitter på som passasjer). Da jeg fløy med denne var det på en MyTravel, hvor jeg hørte gnål om å kjøpe lodd og dritt fra shoppen dems hvert femte minutt i tillegg til at det var så liten benplass at jeg følte meg invalid da vi omsider landet. Uansett, i en flysimulator, er ikke en 737 en 737? Uansett om det er SAS eller KLM logo på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri flydd med Norwegian, jeg er ikke spessielt fan av 737-300, jeg kjenner ingen som flyr eller jobber i Norwegian.

Så gjett hva jeg er medlem av.. Virtual Norwegian ""

Det er vanskelig å si hvorfor, men jeg tror jeg valgte det på grunn av at VA'et virket profesjonelt. Jeg kjente ingen der fra før, men ble raskt kjent med alle de aktive medlemmene.

At va'et hadde en multiplayer-server var jeg ikke klar over før etter at jeg registrerte meg som bruker.

 

Utvalget av VA var ikke stort da jeg kikket etter "jobb", og det er forsåvidt ikke det nå heller. Men jeg syntes VNAS har fine sider og styret så profesjonelt ut så jeg tenkte at dette måtte jeg prøve.

 

Har aldri angret for å si det sånn ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes at Norwegian er den beste flyselskape pga jeg liker selskape.

Det har flotte fly modeller, pene texturer, den et norskt flyselskap, det ser ikke ut til å gå konkurs eller har masse problemer som SAS (sagt på en annen måte, selskapet ser stabilt ut...

 

Og være pilot hos Virtual Norwegian er jo nesten det samme som å være pilot hos Norwegian...

 

Dette er noen grunner at jeg liker Norwegian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...