Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det på tide å se hva jeg er laget av...

ENGM_V_APP - 30 Oktober fra 1700 - 2000 Zulu (1900-2200 lokal tid)

Så nå har dere sjangs gutter, endelig kan dere få muligheten til å ta igjen for mange sure kommentarer og meninger her på forumet.. Kom igjen nå.. La meg se hvor mange av dere som klaerer å gi meg litt trafikk og stress...

Bare jeg ikke har puttet munne for full nå da...Gulp..!

Anyway : Bring it on !!!! ""

Skrevet

Vel tiden nærmer seg stygg fort her og jeg kjenner nervene begynner å nærme seg.. Håper det kommer fly men om det nå kommer like mange fly som antall visninger her så sliter jeg..hehe blir spennende å se nå da.. Forventer det værste og håper på det beste....

Skrevet

Vel, om det er noe trøst, så er du ikke eneste som er rammet av tekniske problemer. Slet lenge i dag med å i det hele tatt koble meg opp på VATSIM, men jeg fikk det jo til tilslutt, og da så jeg at det passet tidsmessig i forhold til din checkride å ta ENBR-ENVA-ENGM-ENBR, men dessverre fikk jeg PC-crash i det jeg skulle sette hjulene nedpå Trondhjems flyplass, og da var jeg så lei av problemer at jeg ikke orket å starte opp igjen. Men det er jo bra at jeg fortsatt har sjangsen til å gjøre deg litt svett da ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...